שעות הפעילות: 24/7
לפירוט השירותים באתר ובאפליקציה >>
שעות פעילות: 24/7
טלפון: 3477* / 03-9439343
לפירוט השירותים במוקד הטלפוני האוטומטי >>
שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00, ימי ו' וערבי חג בין השעות 08:00-13:00
טלפון: 3477* / 03-9439343
לפירוט השירותים בטלבנק שירות אישי >>
לפרטי התקשרות ושעות הפעילות של כל הסניפים >>
ניירות ערך
שעות פעילות: יום א' בין השעות 09:00-16:00, ימים ב'-ה' 09:00-22:00, יום ו' 09:00-13:00
מידע שוטף ועדכני 24/7 זמין לך תמיד באפליקציה ובאתר
טלפון: 076-8066666
לפירוט השירותים במוקד ניירות ערך >>
שעות פעילות: בהתאם לשעות פעילות הסניפים
טלפון של הסניף בו מבוקש לפתוח חשבון, לרשימת הסניפים לחצו כאן>>
ניתן לפתוח חשבון באפליקציה 24/7 (חשבון פרטי יחיד)
לפתיחת חשבון באפליקציה >> (בגלישה מהמובייל)
שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 08:00-19:00, ימי ו' וערבי וערבי חג 08:00-13:00
טלפון: 03-9439343
המוקד מספק תמיכה טכנית ותמיכה תפעולית בשאלות שונות בנושא שירותי הדיגיטל.
שעות פעילות: 24/7
מייל: abuse@dbank.co.il
ליצירת קשר במקרים של הונאה, חשד להונאה או אירוע אבטחת מידע.
(לפניות בנושאים אלו בכרטיסי אשראי יש לפנות לחברת כרטיסי האשראי).
ניתן להגיש בקשה לסגירת חשבון בדרכים הבאות:
בסניפים, בשעות פעילות הסניף
הגשת בקשת 'ניוד בקליק' במסגרת פתיחת חשבון בבנק החדש
ניתן לתאם תור באתר, באפליקציה, במוקד הטלבנק 3477* או בסניף. לחצו לסרטון הסבר>>
למידע על פעילות הסניפים לחצו כאן >>
אנו ממליצים לכם להשתמש בערוצים הדיגיטליים בהם תוכלו לבצע פעולות ולקבל מידע מבלי להגיע לסניף ובעלות מופחתת, כיצד מצטרפים? לחצו כאן למידע >>
ניתן לתאם פגישה לשירותי קופה באתר או באפליקציה לכל סניף של מרכנתיל, גם אם אין לך חשבון בסניף זה.
פגישה עם בנקאי – ניתן לתאם רק בסניף בו מתקיים חשבונך.
על מנת להצטרף לשירותים הדיגיטליים באפשרותך להגיש בקשה על ידי:
באפשרותך לשחזר את הסיסמא ו/או הקוד המזהה באמצעות אתר הבנק או האפליקציה על ידי לחיצה על "שכחתי סיסמא / נחסמתי" בכניסה לחשבון. לחצו למידע נוסף>>
באפשרותך לשחזר את הקוד הסודי לכרטיס האשראי הבנקאי באמצעות אתר הבנק או האפליקציה בקלות. לחצו למידע נוסף >>
בנוסף, באפשרותך לקבוע קוד סודי אחיד לכל הכרטיסים הבנקאיים בקלות במכשיר הכספומט מבלי לפנות לסניף לחצו למידע נוסף>>
"אישור ניהול חשבון" זהו מסמך המאשר שאתם מנהלים את חשבונכם בבנק מרכנתיל. ניתן להוציא אישור ניהול חשבון באתר .
היכנסו לחשבונכם באינטרנט, לחצו על "דוחות" ואז על "אישור ניהול חשבון".
חשוב לציין שהאישור מהאתר הוא בלי החותמת של הבנק.
לקוחות עסקיים יכולים להוציא "אישור ניהול חשבון" באמצעות אתר עסקים+ או באפליקציית עסקים.
כניסה באמצעות האתר - היכנסו לחשבונכם באינטרנט, לחצו על תפריט "דוחות" ולאחר מכן על "אישור ניהול חשבון".
כניסה באמצעות האפליקציה - נכנסים בתפריט האפליקציה לכל עולמות המידע ואז ל "דו"חות" (שם עוברים לחשבון באתר) ולוחצים על "אישור ניהול חשבון".
ניתן לבקש הלוואה באתר הבנק או באפליקציה על ידי כניסה לתפריט "הלוואות". לחצו לסרטון הסבר>>
ניתן אף לפנות למוקד הטלבנק 3477* או לסניף שלך.
*אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.
*קבלת הלוואה בכפוף לעמידה בתנאי הזכאות, כפי שנקבעים על ידי הבנק ובכפוף לשיקול דעת הבנק.
באפשרותכם לראות את כל המידע באתר או באפליקציה תחת תפריט "הלוואות" (יצוין כי באתר אף מפורטות גם ההלוואות שנפרעו).
*אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.
*קבלת הלוואה בכפוף לעמידה בתנאי הזכאות, כפי שנקבעים על ידי הבנק ובכפוף לשיקול דעת הבנק.
באתר עסקים+ היכנסו ל "אשראי והלוואות" ואז ל "פירוט הלוואות".
באפליקציה- בתפריט לחצו על "צפייה במידע" ואז "אשראי והלוואות".
*אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.
*קבלת הלוואה בכפוף לעמידה בתנאי הזכאות, כפי שנקבעים על ידי הבנק ובכפוף לשיקול דעת הבנק.
לקוחות פרטיים או עסקיים באמצעות האתר - תוכלו לראות לצפות ולהדפיס ללא עלות את בדפי החשבון בחשבונכם באתר האינטרנט.
עד שנה אחורה: היכנסו ל-"דוחות" ואז לחצו על "דפי חשבון קודמים".
דפי חשבון של עד 3 שנים אחורה – ניתן לראות לצפות ולהדפיס בתשלום עמלה.
באמצעות האפליקציה – בתפריט "עו"ש", בלחיצה על זכוכית המגדלת ליד ה + הכחול, תוכלו לראות פירוט על החשבון עד חצי שנה אחורה.
את כל המידע על המשכנתא ניתן למצוא בקלות גם בחשבון באתר וגם באפליקציה תחת "משכנתאות".(כמה נותר לך לשלם, בכמה תשלומים, מה הריבית ועוד)
ניתן למשוך כסף מהכספומט גם ללא כרטיס.
מזמינים כסף באפליקציה ומושכים אותו מהכספומט בהקשת "קוד משיכה" וסכום בלבד (עד לסכום של 2,000 ₪ ביום). כיצד זה מתבצע? לחצו למידע>>
אפשר להגדיל באופן חד פעמי את סכום המשיכה.
היכנסו לאפליקציה ובחרו ב- "הגדלת סכום משיכת מזומן", לאחר מכן ניתן למשוך את הכסף עד חצות בכל כספומט של בנק מרכנתיל או דיסקונט.
זה ממש פשוט, ניתן לבצע העברה בנקאית מחשבונכם באתר או באמצעות האפליקציה.
ההעברה מתאפשרת בשתי דרכים- או באמצעות "העברה לאיש קשר" -– (לאחד מאנשי הקשר השמורים אצלכם במכשיר הטלפון הנייד) לחצו כאן לכל המידע>> או "העברה בין חשבונות". לסרטון הסבר לחצו כאן>>
* ביצוע פעולות – בהתאם להרשאות שהוגדרו בעת ההצטרפות למרכנתיל@באינטרנט בכל אחד מסניפי מרכנתיל.
*ביצוע פעולות בערוצים הישירים לעיתים כרוך בעמלות, בהתאם לתעריפון ההטבות בערוצים הישירים.
היכנסו לחשבונכם באתר או באפליקציה – והפקידו כסף לפיקדון בקלות. להסבר לחצו כאן>>
בטח, ניתן גם לבצע משיכה מהפיקדון באתר ובאפליקציה (בכפוף למועדי היציאה). להסבר לחצו כאן>>
ככל שיש לך צורך בהגדלת המסגרת, אפשר לפנות בבקשה להגדלת מסגרת כרטיס האשראי בטלבנק 3477* או בסניף שלך.
אפשר להפקיד שיק מזומן של כל הבנקים בקלות באמצעות האפליקציה של הבנק (פרטיים ועסקים) או בכל מכשירי המשוב של מרכנתיל ודיסקונט. להסבר על הפקדת שיק באפליקציה ולמידע נוסף לחצו כאן>>
שיקים דחויים - ניתן להפקיד בחלק ממכשירי כספומט נבחרים של בנק מרכנתיל ודיסקונט. לרשימת הכספומטים בהם ניתן להפקיד שיקים דחויים במרכנתיל לחצו כאן >>
שיקים מזומנים במצבור - ניתן להפקיד בחלק ממכשירי כספומט נבחרים של הבנק (ניתן להפקיד עד לכמות של 20 שיקים בהפקדה אחת, שיקים מזומנים בלבד). לרשימת הכספומטים בהם ניתן להפקיד שיקים במצבור במרכנתיל לחצו כאן >>
הרשאה לחיוב חשבון היא מתן אישור לבנק להעביר כסף לגופים ומוסדות באופן שוטף (כגון: חברת חשמל, עירייה, גן הילדים ועוד) וזאת בכפוף להוראה שנותן הלקוח לבנק על כך. פשוט וקל להקים הרשאה לחיוב חשבון באתר מרכנתיל. לחצו לסרטון הסבר >>