אנו בבנק מרכנתיל, חרטנו על דגלנו למידה, צמיחה ושיפור מתמיד.
על כן אנו מייחסים לפניות שלכם חשיבות ראשונה במעלה. כל פנייה מטופלת על ידי צוות מקצועי העושה כל מאמץ לטפל ביסודיות, מקצועיות, זריזות ואמינות במקביל ליחס אישי ואדיב.
בנק מרכנתיל עושה את המירב והמיטב על מנת להעניק לכם, לקוחות הבנק, את השירות הטוב ביותר. אם בכל זאת אינכם שבעי רצון מהשירות שקיבלתם בסניף, או באחד ממוקדי השירות בבנק, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו.
אנו רואים בפניות שמתקבלות, הזדמנות להשתפר ולכן, מודים לכם עליהן.
פנייתכם תטופל ע"י עובדי ענף פניות הציבור, שיבררו את הפניה באופן מקצועי, שקוף, אמין ואמפטי, ללא משוא פנים ובהתאם לערכי ההוגנות וההגינות, להם אנו מחויבים.
בהתאם להוראות בנק ישראל, אנו מחויבים להשיב על פנייתכם בתוך 45 ימים, אולם נעשה את מלואה המאמצים לערוך בירור מקיף ולהשיב על פנייתכם מוקדם ככל הניתן.
ליחידה לפניות הציבור ניתן לפנות בתלונות הקשורות ליחסים שבין הבנק ללקוח.
בכל בעיה, בקשה ו/או תלונה אנו נשמח לעמוד לשירותך.
ניתן לפנות ליחידה לתלונות / פניות הציבור בדרכים הבאות:
כתובתנו: קמפוס דיסקונט, רח' דיסקונט 1, ראשון לציון מיקוד 7574602
טלפון: 076-8044151, ימים א'-ה' בין השעות 8:30-15:00
פקס: 076-8044787
כתובת מייל: pniotz@mdb.co.il
דיווח לציבור - למידע על הטיפול בתלונות לשנת 2023 לחצו כאן
דיווח לציבור - למידע על הטיפול בתלונות לשנת 2022 לחצו כאן
דיווח לציבור - למידע על הטיפול בתלונות לשנת 2021 לחצו כאן
דיווח לציבור - למידע על הטיפול בתלונות לשנת 2020 לחצו כאן
דיווח לציבור - למידע על הטיפול בתלונות לשנת 2019 לחצו כאן
דיווח לציבור - למידע על הטיפול בתלונות לשנת 2018 לחצו כאן
מערכת איתור סניפים מאפשרת לך לאתר סניף בקלות ובמהירות.