
אנחנו במרכנתיל שואפים להיות הבנק הטוב ביותר עבור לקוחותינו על ידי מתן שירות איכותי ומקצועי המותאם לצרכים השונים, באמצעות שירות אישי אנושי המבוסס על היכרות מעמיקה עם הלקוחות שלנו ובאמצעות פלטפורמה דיגיטלית מתקדמת.
הוגנות
הוגנות היא הבסיס לקשר העסקי בינינו לבין לקוחותינו. אנו רואים את מערכת היחסים עימכם כקשר ארוך ומתמשך, ולפיכך מחויבים לפעול בהגינות, אמינות וכבוד הדדי, תוך הגנה על פרטיות וסודיות המידע הנמסר לנו.
אנו מעניקים שירות מקצועי המותאם לצרכים הייחודיים שלכם תוך מתן ערך מוסף ברמה הגבוהה ביותר, מתוך ידע וניסיון רב שנים.
אנו מציגים את כלל המידע והנתונים העדכניים הרלוונטיים בצורה פשוטה וברורה על מנת שתוכלו לקבל החלטות פיננסיות מיטביות. אנו מציגים את המידע במגוון ערוצים לנוחיותכם ולבחירתכם.
אנחנו רוצים להיות כאן כשאתם צריכים אותנו.
אנו מעמידים לרשותכם מגוון ערוצים לניהול פעילות בחשבון הבנק, בעלי זמינות גבוהה לאורך שעות היום: אתר אינטרנט, אפליקציה, מוקד טלפוני ומכשירים אוטומטיים. זאת כמובן בנוסף לבנקאים בסניפים שלנו, הזמינים לכם פרונטלית, טלפונית ובמייל.
אנו מאמינים שצריך להיות לכם קל לפגוש אותנו!
אנו מעניקים שירות אישי ואנושי, יש לנו פריסת סניפים מצוינת שבהם ניתן להתייעץ עם בנקאי לאורך כל שעות הפעילות. הערוצים הישירים שלנו והסניפים מונגשים ומותאמים למתן שירות לכלל הלקוחות.
אנו מודים לכם על האמון שאתם נותנים בנו!
אנו פה בשביל לסייע לכם לקבל את ההחלטות הפיננסיות הטובות והנכונות ביותר עבורכם.
מדד | רמת השירות |
---|---|
זמן המתנה ממוצע למענה טלפוני מבנקאי בסניף | 5 דקות |
שיחה חוזרת מבנקאי | עד תום יום העסקים |
זמן המתנה ממוצע לפגישה שנקבעה מראש בסניף | 15 דקות |
מדד | רמת השירות |
---|---|
קבלת אישור עקרוני למשכנתא | תוך 5 ימי עסקים |
מדד | רמת השירות |
---|---|
זמן מענה | כנדרש בהוראת "מענה טלפוני אנושי מקצועי" ("חוק 6 דקות") |
שיחה חוזרת מבנקאי | עד תום יום העסקים |
שמחים וגאים לתת שירות ללקוחות שלנו!
בואו לקבל שירות מבנקאי בסניף הקרוב לביתכם או צרו קשר טלפוני ישירות עם הבנקאי בסניף.
לפריסת הסניפים, מספרי הטלפון ושעות הפעילות כדי לחסוך זמן המתנה, אפשר גם לתאם מראש פגישה עם בנקאי בסניף דרך האפליקציה, אתר הפעולות או מוקד הטלבנק בטלפון 3477*.
שעות פעילות: ימים א'-ה' ,08:00-17:00 ימי ו' וערבי חג 08:00-13:00
הלקוחות המיועצים שלנו יכולים לקבל שירות מיועץ השקעות בחמישה מרכזי השקעות בפריסה ארצית.
שעות פעילות: יום א' בין השעות ,09:00-16:00 ימים ב'-ה' ,09:00-22:00 יום ו' 09:00-13:00
שעות פעילות: ימים א'-ה' ,08:00-19:00 ימי ו' וערבי חג 08:00-13:00
נציבות תלונות הציבור
בכל בעיה, בקשה ו/או תלונה אנו נשמח לעמוד לשירותכם. אפשר לפנות אלינו:
בדואר: קמפוס דיסקונט, רח' דיסקונט 1, ראשון לציון מיקוד 7574602
בטלפון: 076-8044151 בימים א'-ה', בין השעות 8:30-15:00
בפקס: 076-8044787
באמצעות המייל: pniotz@mdb.co.il או באמצעות הטופס באתר האינטרנט
ליצירת קשר במקרים של הונאה, חשד להונאה או אירוע מייל: abuse@mdbank.co.il
לפניות בנושאים אבטחת מידע בכרטיסי אשראי יש לפנות לחברת כרטיסי האשראי