פתיחת חשבון בנק באפליקציה!

מעוניינים לפתוח חשבון חדש במרכנתיל?  מהיום, ניתן לפתוח חשבון באפליקציית מרכנתיל בקלות, מכל מקום ובכל זמן, תוך כמה דקות בלבד מבלי להגיע לסניף או להתקשר.

איך פותחים חשבון בנק בקלות?

  • מורידים את אפליקציית מרכנתיל לנייד
  • לוחצים על "לפתיחת חשבון בנק חדש"
  • מאפשרים גישה למצלמה ומוודאים שיש לך ביד ת.ז.
  • מזינים פרטים אישיים
  • בוחרים את סוג החשבון המתאים לך מבין החשבונות המוצעים
  • מצלמים סלפי וסרטון קצר בסיום.

מזל טוב! 

ברגע שאישרו לך את פתיחת החשבון, יש לך חשבון במרכנתיל בסניף שבחרת.

בכל שלב בתהליך פתיחת החשבון ניתן לעצור, לשמור את מה שבוצע ולחזור ולהמשיך בתהליך במועד אחר (הנתונים נשמרים עד 14 ימי עסקים).

 מי יכול לפתוח חשבון בנק באפליקציה?

  • לקוח יחיד, פרטי .
  • תושב ישראל מעל גיל 16 שאין לו חשבון פעיל בבנק מרכנתיל.
  • אינו אזרח או תושב ארה"ב (כולל מחזיק גרין קארד בתוקף).
  • לא נמנה עם נותני שירותי מטבע או נותני שירותים פיננסיים.
  • לא מכהן כאיש ציבור ולא קרוב של איש ציבור, בהווה או בחמש השנים האחרונות
  • בקשתו לפתיחת חשבון לא סורבה בבנק כלשהו מכל סיבה

החשבון שיפתח באפליקציה מתאים לפעילות מתוכננת במזומן עד לסכום של 50,000 ₪ בחודש.

ללא פעילות הקשורה להימורים ומטבעות דיגיטליים.

להורדת האפליקציה היכנסו ממכשיר הטלפון הנייד :

פתיחת גוגל פליי להורדת האפליקציה  פתיחת חשבון אפל להורדת האפליקציה

מה ניתן לעשות בחשבון שנפתח דרך האפליקציה? 

ניהול חשבון עו"ש הכולל - הזמנת כרטיסי חיוב, הפקדה לפיקדונות ולתוכניות חיסכון, בקשת הלוואה ובעצם תוכלו לעשות כמעט הכל.

חשוב לדעת! קיימות מספר מגבלות בפתיחת חשבון מקוון (באמצעות האפליקציה):

  • ​פתיחת החשבון וניהולו מותנית באישור ובשיקול דעת הבנק.
  • החשבון שנפתח באפליקציה הוא ללא מסגרת אשראי (כלומר, ללא אפשרות להכנס למינוס בחשבון). כדי לקבל מסגרת אשראי – ניתן לפנות לבנקאי בסניף ולהגיש בקשה להקמת מסגרת בחשבון.
  • ניתן לבצע פעולות בסכום של עד 10,000 ₪ במזומן ועד 50,000 ₪ לא במזומן (כמו: העברה בנקאית, הפקדת שיק או משיכת שיק וכו').
  • יתרת הזכות הכוללת בחשבון (כולל בפיקדונות, תכניות חסכון והשקעות) בסוף כל יום עסקים לא תעלה על 300,000 ₪.
  • ניתן לבקש להנפיק עד 2 פנקסי שיקים בשנה (עם הסימון "למוטב בלבד"), בכפוף לדין.
  • במקרה ובוצעה חריגה ממגבלות הסכומים, תשלח לך הודעה על הפרה - לאחר שתי הפרות נאלץ לצערנו לחסום את החשבון אוטומטית.

  • החשבון נפתח כחשבון יחיד, ניתן לבקש להוסיף שותפים / נאמנים / נהנים / מיופי כוח / אפוטרופוסים  - בסניף בלבד, לאחר פתיחת החשבון.
  • ניתן יהיה לשנות את סוג החשבון לחשבון רגיל ע״י פניה לסניף. 
  • במידה ונתקלת בקושי בפתיחת החשבון באפליקציה, נשמח לעזור בטלבנק 03-9439222.

לרשימת המסמכים הנדרשים לפתיחת חשבון בסניף

שאלות ותשובות בנושא פתיחת חשבון

כאן תמצאו תשובות בכל נושא הקשור לפתיחת חשבון

תהליך פתיחת החשבון הוא כ- 10 דקות בלבד. לאחר מכן הפנייה תועבר לבנקאי אשר יחזור אלייך בסיום הטיפול (בשעות הפעילות).

כן. הפרטים שלך נשמרים למשך 14 יום מהרגע שהתחלת את התהליך בפעם הראשונה. במידה וחזרת לאפליקציה אח"כ, תגיע ישירות לשלב שבו עצרת. הנתונים לא הולכים לאיבוד!

ניתן לנהל חשבון עו"ש , לבקש להזמין כרטיס אשראי, להפקיד לפיקדונות ולתוכניות חיסכון, בעצם... כמעט הכל! חוץ מכמה מגבלות.

פירוט המגבלות:

פתיחת החשבון וניהולו מותנית באישור ובשיקול דעת הבנק.

החשבון שנפתח באפליקציה הוא ללא מסגרת אשראי (כלומר, ללא אפשרות להכנס למינוס בחשבון). כדי לקבל מסגרת אשראי – ניתן לפנות לבנקאי בסניף ולהגיש בקשה להקמת מסגרת בחשבון.

ניתן לבצע פעולות בסכום של עד 10,000 ₪ במזומן ועד 50,000 ₪ לא במזומן (כמו: העברה בנקאית, הפקדת שיק או משיכת שיק וכו').

יתרת הזכות הכוללת בחשבון (כולל בפיקדונות, תכניות חסכון והשקעות) בסוף כל יום עסקים לא תעלה על 300,000 ₪.

ניתן לבקש להנפיק עד 2 פנקסי שיקים בשנה (עם הסימון "למוטב בלבד"), בכפוף לדין.

במקרה ובוצעה חריגה ממגבלות הסכומים, תשלח לך הודעה על הפרה - לאחר שתי הפרות נאלץ לצערנו לחסום את החשבון אוטומטית.

החשבון נפתח כחשבון יחיד, ניתן לבקש להוסיף שותפים / נאמנים / נהנים / מיופי כוח / אפוטרופוסים  - בסניף בלבד, לאחר פתיחת החשבון.

ניתן יהיה לשנות את סוג החשבון לחשבון רגיל ע״י פניה לסניף. 

במקרה שחרגת ממגבלות הסכומים תשלח לך הודעה על הפרה, שימו לב - בהפרה השנייה החשבון ייחסם אוטומטית. 

בחשבון שנפתח באפליקציה אין עמלות שונות מחשבון שנפתח בסניף.

החשבון שנפתח באפליקציה נפתח ללא מסגרת אשראי. ניתן לפנות לבנקאי בסניף ולהגיש בקשה להקמת מסגרת בחשבון.

באתר הבנק מפורטים התנאים והתוקף של ההטבות, יש לשים לב שהן משתנות בהתאם לנתונים שלך ולחשבון.

בתהליך פתיחת החשבון בוחרים באיזה סניף הנך מעוניין לפתוח את החשבון. בינתיים ניתן לראות מה הסניף הקרוב אליך.

באפליקציה נציע לך סוג חשבון עם הטבות בהתאם לנתונים שהזנת במהלך תהליך פתיחת החשבון. לפי המאפיינים האישיים שלך נלמד על היקף הפעילות הצפוי בחשבון.
ניתן להכנס לאתר הבנק ולראות את סוגי החשבונות השונים שניתן לנהל אצלנו. 

ישנה אפשרות לפעול גם בסניף כמובן. אך פשוט מאוד ואפשרי לנהל את החשבון מכל מקום באמצעות אתר הבנק והאפליקציה המצויינת שלנו.

במהלך תהליך פתיחת החשבון באפליקציה ניתן לבחור בהזמנת כרטיס חיוב מיידי (דביט) או כרטיס מידע. לאחר פתיחת החשבון ניתן יהיה להזמין גם כרטיס אשראי בסניף.
אישור הבקשה כפוף לשיקול דעת הבנק וחברת האשראי. 

לאחר שהחשבון נפתח, ניתן להכנס לאתר הבנק או לאפליקציה ולהזמין פנקסי שיקים. קיימת אפשרות להזמין גם בטלפון.
ניתן להזמין עד 2 פנקסי שיקים בשנה (מסומנים "למוטב בלבד") בכפוף לדין.

רק לאחר אחרי שחתמת בתחומי פעילות (באתר הבנק) על התנאים הכלליים לקבל אשראי (חלק ו'), ניתן יהיה לקבל הלוואה. כמובן שמתן האשראי הוא בכפוף לתנאי הבנק, אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מידע נוסף על ההלוואות בבנק ניתן לקרוא כאן 

פתיחת חשבון שני אפשרית רק בסניף. 

באפליקציה ניתן לפתוח את החשבון רק כחשבון יחיד, ללא שותפים. לאחר שהחשבון נפתח, באפשרותך להגיע לסניף עם השותף הרצוי ולצרף אותו לחשבון.

בלעדי תחומי פעילות אלה לא ניתן לפתוח חשבון באופן מקוון. מידע נוסף על תחומי הפעילות ניתן לקרוא באתר מרכנתיל 

עם פתיחת החשבון באפליקציה, נצרף אותך לערוצים אלה כדי לאפשר לך לקבל שירותים בנקאיים מתקדמים ולנהל את החשבון מהבית.

לאחר פתיחת החשבון ניתן לבטל את ההצטרפות בכל שלב באתר הבנק או בסניף.

על מנת לבצע פעילות בניירות ערך, יש להכנס לאתר הבנק ולאשר את הפרק המתאים בתחומי הפעילות - "מכשירים פיננסים" , או לגשת לסניף. לאחר קבלת האישור ניתן יהיה לבצע פעולות בניירות ערך.

אחרי שהחשבון יפתח כל הפרטים יופיעו לאחר הזדהות באתר באזור "הפרופיל שלי".

ניתן לראות את טפסי פתיחת החשבון כמו הטפסים שחתמת עליהם, באתר הבנק. כדי לראות את הטפסים לחצו כאן 

בתהליך פתיחת החשבון, נבקש ממך לצלם מספר מסמכים כמו ת"ז ולצלם את עצמך לשם זיהוי ואישור. כדי לשמור על הפרטיות שלך, עליך לתת אישור והרשאה לצילום.

אנחנו מבקשים רק פרטים אישיים שנחוצים לנו לפתיחת חשבון ולניהולו וכמובן כדי לבחון האם מגיע לך הטבות בחשבון. במידה ולא השלמת את התהליך, הפרטים נמחקים אוטומטית ממאגרי הבנק תוך שבועיים.

כן! אפליקציית הבנק מוגנת בהתאם לתקנים המחמירים ביותר של אבטחת מידע. למידע נוסף על אבטחת מידע בבנק תוכלו לקרוא כאן

יתכן ועדיין לא "הפעלת" את ת.ז הביומטרית כשקיבלת אותה ממשרד הפנים? במידה וכן הפעלת ובכל זאת יש בעיה, ניתן לפנות לתמיכה הטכנית שלנו בטלפון 03-9439222.