סיסמא וקוד מזהה

קבלת סיסמא וקוד מזהה

כחלק מאבטחת חשבונכם באתר מרכנתיל@באינטרנט, תהליך הזיהוי בכניסה לחשבונכם הינו בהזנת - סיסמא וקוד מזהה, אותם תקבלו בסניף עם הצטרפותכם לשירות.
לא תידרשו ע"י המערכת לחדש את הקוד המזהה, ואולם באפשרותכם להחליפו בכל עת במרכנתיל@באינטרנט
סיסמא - יש להחליף כל חצי שנה.

הנחיות לשמירה על הסיסמא והקוד המזהה

  • אין לשמור את הסיסמא והקוד האישי במקום החשוף לגורמים זרים.
  • החליפו את הסיסמא והקוד המזהה בתדירות גבוהה
  • בכל כניסה לחשבונכם, בדקו שתאריך ושעת הכניסה האחרונים לחשבון נכונים
  • הסיסמא הינה אישית ומהווה פתח ישיר לחשבון הבנק, אל תחלקו אותה עם גורמים נוספים,  גם לא עם גורמים המציעים שירותים המקלים ומסייעים לכם לנהל את חשבונכם או את ההתקשרות לבנק, זאת מהסיבה שהגישה לחשבונכם עלולה להיות מנוצלת לרעה ואתם מסתכנים באפשרות להונאות, גניבת פרטי הזדהות והמידע שלכם.
  • חשוב להקפיד שלא להשתמש בסיסמא זהה לאתרי אינטרנט נוספים, שימוש נוסף מעלה לאין שיעור את הסיכוי לחשיפת הסיסמא ולפריצה לחשבונכם.

חשוב! נציגי הבנק לא יבקשו ממך למסור בטלפון או בדוא"ל את הסיסמא או הקוד המזהה. אם התבקשת לעשות זאת, יש לסרב ולדווח על כך מיידית לתמיכת לקוחות באינטרנט. אין למסור את הסיסמא והקוד המזהה לאיש, גם אם הוא מזדהה כעובד מרכנתיל.

שכחת את הסיסמא לחשבון הבנק או את הקוד המזהה?

באפשרותך לשחזר את הסיסמא ו/או את הקוד המזהה באמצעות האתר או האפליקציה.

איך זה עובד?

  • לחצו על "כניסה לחשבונך" באתר או באפליקציה
  • באפליקציה לוחצים על "הקשת סיסמא" ובוחרים ב"שכחתי סיסמא" או באתר לוחצים על "נחסמתי /שכחתי סיסמא"
  • מזינים ת.ז. או דרכון
  • מזינים קוד מזהה (אם שכחתם את הקוד המזהה לחצו על כפתור "שכחתי קוד מזהה"
  • נשלח קוד חד פעמי ב SMS למספר הנייד המעודכן בספרי הבנק או לחילפון בוחרים "בשיחת טלפון לקבלת הקוד"
  • לאחר קבלת הקוד והזנתו יש לבחור סיסמא
  • מקלידים את הסיסמא פעמיים ויש לכם סיסמא חדשה!

במקרה שלא הצלחתם בתהליך, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם מוקד התמיכה 3477* או בסניף

ניתן לאחזר את הקוד המזהה או הסיסמא באתר האינטרנט במקרים הבאים:

  • ברשותכם כרטיס אשראי פעיל ותקף, אשר הונפק על ידי הבנק
  • ברשותכם אמצעי זיהוי שני - סיסמא או קוד מזהה
  • נכנסתם לחשבונכם @באינטרנט בחצי השנה האחרונה
  • הסיסמא הראשונית הוחלפה על ידכם
  • הסיסמא תוצג על המסך למשך 60 שניות בלבד.

לאחר איחזור הסיסמא יש לפנות לסניף כדי לקבל מחדש הרשאות לביצוע העברות לצד ג' מזדמנים.
ניתן לפנות למוקד התמיכה הטלפוני בטלפון 3477* / 03-9439343 בכל עת.

הזדהות באפליקציה

  • בכניסתכם הראשונה לאפליקציה, יש להזין קוד מזהה, סיסמא ות.ז.
  • החל מהכניסה השניה - ההזדהות תתבצע על ידי הזנת סיסמא בלבד. 
  • במקרה של אובדן / גניבת המכשיר - תוכלו להנפיק סיסמא חדשה באתר האינטרנט או במוקד התמיכה בטלפון 3477* / 03-9439343.

כניסה באמצעות טביעת אצבע:

למכשירים התומכים בטביעת אצבע, ניתן החל מהכניסה השניה להכנס לחשבונך באפליקציה באמצעות טביעת אצבע בלבד.
למידע אודות שירות זה לחץ כאן

החלפת הקוד המזהה

באפשרותכם להחליף את הקוד המזהה בכל עת

  • יש להכנס ל"החשבון שלי" - בעמוד הבית, > לחיצה על הרשאות וסיסמאות > שינוי קוד מזהה
  • להזין קוד מזהה נוכחי שברשותכם.
  • להזין קוד מזהה חדש לפי בחירתכם.
  • הזנה חוזרת של הקוד המזהה שבחרתם.
  • בלחיצה על "אישור", תוצג הודעה על הצלחת החלפת הקוד המזהה.

החלפת הסיסמא

כדי להחליף סיסמא יש להכנס לאייקון "החשבון שלי" בעמוד הבית > לחיצה על הרשאות וסיסמאות > שינוי סיסמא.

הנחיות להחלפת סיסמא ו/או קוד מזהה

כדי תוכלו לגלוש בחשבונכם בבטחה יש לפעול על פי ההנחיות הבאות:

  • הקוד המזהה יכלול 8 תווים לפחות (ספרות ואותיות באנגלית בלבד)
  • הקוד המזהה יכלול לפחות שתי אותיות ולפחות שתי ספרות.
  • אין להשתמש בתווים חוזרים כגון: 111,AAA
  • אין להשתמש בתווים עוקבים כגון: 123,ABC