- מרכנתיל
- מרכנתיל בדיגיטל
- שירותים בערוצי הדיגיטל
- שירות מרכנתיל TOUCH
השירות מאפשר ללקוחות מרכנתיל@באינטרנט להזדהות בכניסה לאפליקציית מרכנתיל באמצעות טביעת אצבע בלבד, ללא צורך בהקלדת ת.ז., סיסמא וקוד מזהה.
לקוח שמפעיל את השירות, יכול להמשיך ולהשתמש גם בשלושת פרטי הזיהוי הקיימים.
לתשומת ליבך-ביצוע פעולות העברה לצד ג' וביצוע קנייה ומכירה של ניירות ערך - יחייבו הזנת סיסמא.
לפני ההצטרפות יש לוודא שמוגדר במכשירך קוד גישה אישי וטביעת האצבע שלך.
בהצלחה!
שירות "מרכנתיל TOUCH" מתבסס על טביעת האצבע המוגדרת במכשירך.
בנק מרכנתיל אינו שומר את טביעת האצבע שלך, טביעת האצבע נשמרת במכשירך בלבד.
לא ניתן להרשם לשירות "מרכנתיל TOUCH" באם מוגדרים במכשירך טביעות אצבע של אנשים נוספים.
יש למחוק את טביעות האצבע שאינן שייכות לך ורק לאחר מכן ניתן יהיה להצטרף לשירות.
לאחר הצטרפות לשירות "מרכנתיל TOUCH" אין להוסיף במכשירך טביעות אצבע שאינן שייכות לך.
כניסה למכשירך ע"י טביעות אצבע של אנשים אחרים - לא תתאפשר, היות וכל טביעת אצבע המוגדרת במכשירך יאפשר כניסה גם לאפליקציית מרכנתיל.
גם לאחר הגדרת כניסה באמצעות טביעת אצבע, עדיין ניתן לבחור את אופן הכניסה לחשבונך - באמצעות ת.ז., סיסמא וקוד מזהה או באמצעות טביעת אצבע.
קיבלת מכשיר של מישהו אחר שרשום לשירות?
יש להסיר את אפליקציית מרכנתיל ולהסיר את טביעות האצבע הקיימות במכשיר (מתפריט ה"הגדרות" של המכשיר), רק לאחר מכן יש להגדיר טביעת אצבע שלך במכשיר ולהתקין את אפליקציית מרכנתיל מחדש.
באם נגנב או אבד מכשירך, או מסרת המכשיר לאדם אחר - החלפת סיסמא ו/או קוד מזהה תמנע אפשרות הזדהות עם טביעת אצבע בכל המכשירים.
בכל מכשיר יכול להירשם לשירות "מרכנתיל TOUCH" אדם אחד בלבד.
ניתן להירשם לשירות "מרכנתיל TOUCH" ממספר מכשירים השייכים לך, בתנאי שבמכשירים אלו מוגדרת טביעת האצבע שלך בלבד.
מטעמי אבטחת מידע יש להזין ת.ז., סיסמא וקוד מזהה בביצוע הפעולות שלהלן:
- פעולות העברה לצד ג'
- קנייה ומכירה של ניירות ערך.
במקרה בו המערכת לא תזהה את טביעת האצבע שלך - תוצג הודעה ולאחריה ניתן יהיה להכנס לחשבון עם הקשת ת.ז., סיסמא וקוד מזהה.
באם ביטלת את קוד הגישה למכשיר, הרישום לשירות "מרכנתיל TOUCH" יתבטל אוטומטית.
בתפריט "הגדרות" באפליקציה יש להעביר את מקש "מרכנתיל TOUCH" למצב "לא פעיל". - יש לבצע זאת בכל המכשירים בהם הותקן השירות (יש להעביר למצב "לא פעיל" בכל מכשיר בנפרד).
עליך לזכור את פרטי הזיהוי הנוספים - סיסמא וקוד מזהה, כדי שתוכל להכנס לאתר האינטרנט, לבצע פעולת העברות לצד ג' או לבצע פעולה בניירות ערך.
ניתן לפנות למוקד התמיכה: 03-9439343 או 3477*