- מרכנתיל
- מרכנתיל בדיגיטל
- אבטחת מידע
- כניסה וגלישה בטוחה
מחולל סיסמאות אוטומטי לכניסה ליישומים מיוחדים (כמו כניסה למערכת מרכנתיל trade או כניסה לחשבונכם באתר עסקים+)
המרקוד מציג סיסמאות מתחלפות ויש להשתמש בסיסמה המוצגת באותה העת.
המרקוד אישי ואינו ניתן להעברה.
כדי להגן על חשבונכם מפני כניסה בלתי מורשית, המערכת תחסום את החשבון לאחר מספר ניסיונות כניסה בלתי מוצלחים אם חשבונכם במרכנתיל@באינטרנט נחסם, יש לפעול בהתאם להנחיות המופיעות על המסך.
בכל מקרה של חשד לחשיפת מידע, לכניסה בלתי מורשית לחשבון או לפעילות חשודה בחשבונכם יש לדווח למוקד תמיכת האינטרנט של הבנק בטלפון: 03-9439343 או באמצעות טופס צור קשר.
על מנת לגלוש בטוח באמצעות הטלפון החכם שלכם יש לפעול על פי ההוראות שלהלן:
אם אתם חוששים שמתקיימת פעילות חשודה או שפרטיכם נחשפו, אנא דווחו למוקד אבטחת מידע באמצעות טופס צור קשר (לפניה לחצו כאן ) או למוקד תמיכת אינטרנט בטלפון 03-9439343
רגע לפני נסיעתכם לחו"ל, להלן המלצותינו בנוגע לכל ערוצי הפעילות אל מול חשבונותיכם בבנק.
כלל ההנחיות לגבי גלישה בטוחה באתר האינטרנט מהארץ נכונות ותקפות לגלישה מחו"ל.
אם אתם חוששים שמתקיימת פעילות חשודה או שפרטיכם נחשפו, אנא דווחו למוקד אבטחת מידע באמצעות טופס צור קשר (לפניה לחצו כאן) או למוקד תמיכת אינטרנט בטלפון 03-9439343.
אנו מאחלים לכם נסיעה נעימה, מהנה ובטוחה!
בנק מרכנתיל עושה את המירב בכדי להגן על פרטיותך ועל סודיות הנתונים והמידע בחשבונותיך.
להלן טבלה המפרטת את הסיכונים האפשריים והמלצות להתגוננות.
הקפדה על ההמלצות המפורטות בטבלה יאפשרו לך גישה בטוחה לחשבונותיך, לקבלת מידע ולביצוע פעולות בנקאיות מכל מקום ובכל זמן באופן מאובטח יותר.
סיכון אפשרי | כיצד תתגוננו |
---|---|
גניבת אמצעי אימות | אמצעי האימות (סיסמא וקוד מזהה) הינו אישי ואין להעבירו, יש להימנע מחשיפתו לגורם שאינו מורשה |
גניבת זהות על ידי ספק ו/או צד ג' בעת התחברות לרשת | מומלץ להתחבר לאתר הפעולות או לאפליקציה באמצעות רשתות מוכרות (כגון רשת מוגנת בבית) |
שימוש חוזר בהרשאות המשתמש לאור יציאה מהערוץ באופן לא מסודר | בסיום השימוש באתר או באפליקצייה - יש לבצע התנתקות (לחיצה על כפתור יציאה) |
ביצוע פעולות בהנחיית "פניות יזומות מהבנק" במסגרת הונאה של התחזות לגורם רשמי בבנק |
|
פגיעה בפרטיות הלקוח בעת התכתבות עם הבנק בערוצים כגון: דוא"ל, SMS (גניבת פרטים כגון מספרי זהות, כתובת, טלפון, מספר ח"ן, מספר כרטיס אשראי וכו') |
|
הפצת קוד עוין (וירוסים/ סוסים טרויאנים וכו') למכשיר הסלולארי של הלקוח |
|
ביצוע פעולות בשם לקוח בערוץ הטלפוני |
|
הקפידו על עירנות, שכן פעילות הונאה מסתמכת בד"כ על אדישות וחוסר תשומת לב של הלקוח. במקרה שמתעורר בכם חשד, או בכל מקרה בו גורם המציג את עצמו כנציג הבנק מבקש ממך למסור את אמצעי הזיהוי שלך לערוצי ההתקשרות השונים, עליך לסרב ולדווח על כך מיידית לסניפך או לתמיכת לקוחות אינטרנט בטלפון: 03-9439343