MY FINANCE

My Finance

שירות My Finance הינו יישומון באפליקציית מרכנתיל המאפשר צפייה במידע אודות שווי תיק ניירות הערך ו/או שערי ניירות הערך שלכם במהירות, בצורה פשוטה ללא צורך להכנס ולפתוח את אפליקציית מרכנתיל.

מי יכול להשתמש בשירות My Finance באפליקציית מרכנתיל?

  •  בעלי מכשירי iphone ואייפד (גרסת הפעלה IOS 8 ומעלה) ובעלי מכשירי אנדרואיד (גרסת הפעלה 4.0 ומעלה).
  •  לקוחות מרכנתיל@באינטרנט אשר להם תיק ניירות ערך ומשתמשים באפליקציית מרכנתיל.

בלחיצה על "הרחבת מידע" ולאחר הזדהות (הקשת סיסמא וקוד מזהה), תגיעו לדף האישי שלכם בתחום ניירות הערך באפליקציה, ותנתן אפשרות לביצוע פעולות (בהתאם להרשאות שהוגדרו בסניף).

איך מצטרפים לשירות My Finance באפליקציית מרכנתיל?

  1. נכנסים לאפליקציית מרכנתיל.
  2.  נכנסים למסך הגדרות באפליקצייה.
  3.  לחיצה על שורת My Finance ואישור תנאי השירות
  4. בחירת נתונים להצגה.

התקנת My Finance במכשירים מסוג אנדרואיד

  1.  לחיצה ארוכה על מסך הבית במכשיר
  2.  לחיצה על ווידג'טים
  3.  בחירת My Finance וגרירתו לאחד ממסכי הבית במכשיר.

התקנת My Finance במכשירים מסוג IOS

  1. כניסה ללשונית "היום" במרכז העדכונים.
  2. גלילה כלפי מטה ולחיצה על כפתור "עריכה"
  3. לחיצה על סמן + לצד יישומון My Finance ולחיצה על "סיום"

שאלות ותשובות:

מה ניתן לראות ביישומון My Finance?
שווי תיק ניירות ערך בחשבון ונתוני נייר (שם הנייר, שער נוכחי ואחוז שינוי).
האם ניתן לבצע פעולות ביישומון זה?
ניתן ללחוץ על נייר ביישומון, להזדהות על ידי שם משתמש וסיסמא ולעבור לדף המבוקש באפליקציה.
לאחר ההזדהות ניתן יהיה לבצע פעולות בהתאם להרשאות שקיבלתם בסניף.
איך מבטלים את השירות?
לביטול השירות יש להכנס לתפריט "הגדרות" באפליקציה ולהעביר את כפתור "My Finance" למצב "לא פעיל". 
יש לבטל את השירות בכל המכשירים שבהם הותקן היישומון.
הסרת היישומון מהמכשיר:
• במערכת אנדרואיד יש ללחוץ על "My Finance"  ולגרור אותו ל"פח הזבל".
• במערכת IOS יש ללחוץ על לשונית "היום" במרכז העדכונים >> "עריכה" >> סימון המינוס לצד "My Finance" >> "הסר" >> "סיום".

אם המכשיר אבד או נגנב והיישומון נמצא על המכשיר – מה עליי לעשות?
באם מכשירכם אבד או נגנב עליכם לפנות באופן מיידי לבנקאי בסניף או למוקד התמיכה בבנק בטלפון 03-9439343 / 3477* - ואנו ננתק אתכם מהשירות.
אם קיבלתי מכשיר מאדם אחר הרשום לשירות – מה עליי לעשות כדי לראות את הנתונים שלי?
יש להסיר את אפליקציית מרכנתיל ולהתקין אותה מחדש. לאחר התקנת האפליקציה יש להרשם לשירות  My Finance מחדש.
האם ניתן להרשם ליישומון My Finance יותר מאדם אחד?
לא. בכל מכשיר ניתן להרשם ליישומון רק אדם אחד. רק אם תוסר אפליקציית מרכנתיל מהמכשיר ותותקן מחדש ניתן יהיה להרשם עם תעודת זהות אחרת.
אם קיימים במנוי מספר חשבונות, אלו נתונים יוצגו ביישומון?
הנתונים שתראו ביישומון יהיו מחשבון ברירת המחדל המוגדר במנוי.
מה עליי לעשות כדי לראות ביישומון את נתוני ניירות הערך מחשבון אחר שלי?
יש לשנות את חשבון ברירת המחדל לחשבון בו אתם מעוניינים לצפות.
תוכלו לשנות את חשבון ברירת המחדל על ידי כניסה לחשבונכם במרכנתיל@באינטרנט באתר מרכנתיל.

הערות משפטיות ותנאי הצטרפות לשירות

  • יש להרשם לשירות במכשירכם הפרטי ואשר נמצא בשימושכם בלבד.
    יש להגן על המכשיר בקוד נעילה, זאת על מנת לשמור על פרטיות המידע אודות תיק ני"ע שלכם.
  • לידיעתכם, שירות My Finance מאפשר לכם לצפות במידע ללא צורך בהזדהות.
  • הצטרפותכם לשירות זה מהווה את הסכמתכם להתקנת אמצעי אבטחת מידע, שיאפשרו את קבלת השירות על גבי המכשיר באמצעותו הצטרפת לשירות.
    ניתן להסיר אמצעי אבטחה אלה עם התנתקותך מהשירות במכשיר
  • התנתקות מהשירות אפשרית בכל עת על ידי כניסה לתפריט ההגדרות באפליקציה.
  • במקרה שמכשירכם אבד או נגנב, וכדי למנוע את חשיפת המידע האישי שלכם לצד שלישי, יש לפנות מיידית למוקד התמיכה בבנק בטלפון 3477* או 03-9439343 לצורך ניתוק מהשירות.
  • במקרה של החלפת המכשיר או העברתו לאדם אחר - יש להתנתק מהשירות לפני העברת המכשיר דרך תפריט הגדרות באפליקציה.
  • המידע בו אתם צופים במכשירכם לפני ההזדהות כולל נתונים מתוך תיק ניירות הערך שבחשבונכם. לקבלת מידע מלא המעודכן אודות תיק ני"ע שלכם, עליכם להיכנס לאפליקצייה. המידע מוצג בכפוף להבהרות המשפטיות המופיעות באפליקציית מרכנתיל.
    לתשומת לבכם- אין לראות בנתונים ו/או במידע המוצג המלצה, תחליף לייעוץ אישי המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל לקוח או הזמנה לייעוץ כאמור או הצעה להחזיק/לקנות/למכור ניירות ערך או נכסים פיננסיים.
    לקבלת ייעוץ אנא פנה ליועץ ההשקעות בסניפך.
  • באם ברשותכם מכשיר פרוץ (jailbroken / rooted) –מומלץ מאוד לא לבצע התקנה/שימוש באפליקציה ורכיביה, וזאת בשל הסיכונים לפרטיותך. אנו שומרים את הזכות למנוע שימוש באפשרויות עקב זיהוי מכשיר פרוץ.
  • יש להקפיד על התקנת עדכוני תוכנה לאפליקציית מרכנתיל.

 

 * השירות בלעדי למרכנתיל ולדיסקונט בענף הבנקאות בישראל