ווידג'ט My Account במכשירכם הנייד

יישומון (וידג'ט) My Account

 

מה זה ווידג'ט My Account?

צפייה ביתרות הקיימות בחשבונכם מבלי להיכנס לאפליקצייה ומבלי להקיש סיסמא.

מה ניתן לראות בוידג'ט My Account ?

  • שלוש תנועות אחרונות בחשבון.
  • חיובים קרובים בכרטיס אשראי.
  • שווי עדכני של תיק ניירות הערך שלכם.

אם ברצונכם לצפות במידע נוסף, לחיצה להרחבה תוביל אתכם לעמוד המתאים באפליקציית מרכנתיל (לאחר הקשת הסיסמא).

כיצד מגדירים את וידג'ט My Account במכשיר הנייד?

הכנסו לאפליקציית מרכנתיל, הצטרפו לשירות והתקינו את היישום במכשירכם.

כיצד מצטרפים לשירות My Account?

הכנסו לאפליקציית מרכנתיל > תפריט ראשי > ובחרו ב"הגדרות ושירותים":

לאחר מכן בחרו ב "My Account" > אישור תנאי השירות ולחצו על "הצטרפות" > בחרו איזה מידע אתם מעוניינים שיוצג ולאלו חשבונות השירות יהיה זמין לרשותכם .

* בכפוף להתקנת השירות במכשיר הנייד.

כיצד מתקינים את היישום במכשיר הנייד?

להתקנת השירות במכשירים עם מערכת הפעלה – אנדרואיד יש לפעול כמפורט:

  1.  לחיצה ארוכה על מסך הבית.
  2.  בחלון שיפתח יש לבחור ב: וידג'טים / יישומונים.
  3. בחירת My Account , לחיצה ארוכה על האייקון והורדתו למסך הבית במכשיר.

להתקנת השירות במכשירים עם מערכת הפעלה – IOS יש לפעול כמפורט:

  1. כניסה ללשונית "היום" במרכז העדכונים.
  2.  גלילה למטה ולחיצה על כפתור "עריכה".
  3.  לחיצה על סמן + לצד יישומון My Account.
  4.  לחיצה על סיום MY ACCOUNT

הרישום לשירות MY ACCOUNT

  • בעת הרישום לשירות, במסך ה"הגדרות" באפליקציית מרכנתיל, ניתן לבחור אחת או יותר מבין אפשרויות המידע שיוצגו לפני ההזדהות.
  • לצפייה במידע המלא יש להיכנס לאפליקציית מרכנתיל לאחר הקשת פרטים מזהים.
  • תיק ניירות ערך - הנתונים על תיק ניירות הערך מוצגים בעיכוב של 20 דק'. אין לראות בנתונים ו/או במידע המוצגים על תיק ניירות הערך שבחשבונכם המלצה או תחליף לייעוץ אישי המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל לקוח או הזמנה לייעוץ כאמור או הצעה להחזיק/לקנות/למכור ניירות ערך או נכסים פיננסיים. לקבלת ייעוץ יש לפנות ליועץ ההשקעות בסניף.
  • חיוב קרוב בכרטיסי האשראי – מידע זה באחריות CAL.
    סכום החיוב המוצג אינו סופי.
  • המידע מוצג בכפוף להבהרות המשפטיות המופיעות באפליקציית מרכנתיל.

כיצד ניתן להתנתק משירות My Account?

באפשרותכם להתנתק מהשירות באופן עצמאי בכל עת דרך תפריט הגדרות באפליקציית מרכנתיל.

תנאי השירות בהצטרפות לוידג'ט "My Account" 

  • לצורך שמירת המידע האישי שלך וכדי למנוע את חשיפתו  לצד שלישי, יש להרשם לשירות  My Account ממכשירך האישי בלבד, המוגן בקוד נעילה.
  • ההצטרפות לשירות  My Accountמהווה הסכמה להתקנת אמצעי אבטחת מידע על גבי מכשיר הטלפון הנייד שלכם.
    אמצעי אבטחה אלו יאפשרו את קבלת השירות. 
    ניתן להסירם עם התנתקותך מהשירות במכשיר (דרך תפריט הגדרות באפליקציה).
  • אובדן ו/או גניבה: 
    במקרה שמכשירך יאבד ו/או יגנב יש לפנות באופן מיידי למוקד התמיכה בבנק בטלפון 03-9439343 או 3477* לצורך ניתוק מהשירות.
  • אם ברצונך להעביר את המכשיר לאדם אחר או להחליפו, לפני כן עליך להתנתק משירות My Account דרך תפריט הגדרות באפליקציית מרכנתיל.
  • תנאים אלה חלים בנוסף לתנאים הכלליים לפתיחת חשבון בבנק וניהולו.

שאלות ותשובות:

למי מיועד שירות ווידג'ט (יישומון)  My Account ?

שירות זה מתאים ללקוחות מרכנתיל@באינטרנט, המשתמשים באפליקציית מרכנתיל, בעלי אייפון ואייפד (גרסת הפעלה IOS10.3 ומעלה) או מכשירי אנדרואיד (גרסת הפעלה 4.1 ומעלה).

האם ההצטרפות לשירות My Account כרוכה בתשלום?

ההצטרפות ליישומון אינה כרוכה בתשלום ומתבצעת דרך אפליקציית מרכנתיל דרך תפריט >> הגדרות במכשיר הנייד.

איזה מידע ניתן לקבל בשירות My Account ללא הזדהות?

יתרת עו"ש, שלוש תנועות אחרונות בחשבון (יוצג פירוט ללא סכומים), סך החיוב הקרוב בכרטיסי אשראי וסך שווי תיק ניירות הערך. 
3 ספרות אחרונות של מספר החשבון יוצגו ככותרת (להבטחת פרטיותך).

האם ניתן לקבל מידע על מספר חשבונות שברשותי?

כן. במסך ההגדרות ניתן לבחור אילו חשבונות עו"ש ברצונך לראות בשירות My Account. 
ניתן לראות רק חשבונות שצורפו לשירות האינטרנט.
בתוך השירות, המעבר בין החשבונות, ייעשה על ידי דפדוף ימינה/שמאלה (Swipe) .

האם ניתן להתקין את My Account במס' מכשירים ניידים?

כן. ניתן להצטרף לשירות במספר מכשירים במקביל ובכל מכשיר להירשם להגדרות הרצויות. זאת, בתנאי שכל המכשירים שייכים לבעל החשבון ושטרם הוגדר במכשיר שירות מבט זריז או שירות אחר שאינו דורש הזדהות על ידי משתמש אחר.

כמה משתמשים יכולים להרשם לשירות My Account במכשיר נייד אחד?

בכל מכשיר יכול להירשם רק משתמש אחד לכל שירותי המידע ניתנים באפליקציה לפני הזדהות. 

כיצד ניתן לבטל את השירות?

לביטול השירות, יש להיכנס לתפריט ה"הגדרות ושירותים" ולהעביר את כפתור My Account למצב "לא פעיל". יש לבצע את הפעולה בכל אחד מן המכשירים שבהם הותקן שירות  זה.

מסרתי לאדם אחר מכשיר בו מוגדר שירות. My Account  מה עלי לעשות כדי שלא יוצג המידע שלי?

כדי שהמידע שלך לא יוצג יש לבטל את ההרשמה לשירות. 

  1. ניתן להיכנס לחשבון שלך דרך אפליקציה במכשיר אחר ולהסיר את השירות דרך תפריט ההגדרות: הגדרות >> My Account >> העברת הסמן ל"לא פעיל".
    ניתן לעשות זאת רק במידה ובמכשיר זה לא מוגדר My Account עבור משתמש אחר.
  2. ניתן לפנות לבנקאי בסניף, בטלבנק או במוקד התמיכה ולבקש שיסיר עבורך את השירות. פעולה זו תסיר את כל שירותי המידע ללא הזדהות אליהם נרשמת.

מה לעשות אם הטלפון הנייד נגנב או אבד?

במקרה שמכשיר הטלפון הנייד שלך נגנב או אבד, יש ליצור קשר עם הסניף, או להתקשר למוקד טלבנק או מוקד תמיכת האינטרנט (03-9439343 / 3477*)  ולבקש להסיר את השירות. במקרה זה, כל שירותי המידע באפליקציה הניתנים טרם ההזדהות יוסרו מכל המכשירים בהם הצטרפת (השירותים הם: הזדהות בטביעת אצבע, מבט זריז, מרכנתילWatch , My Finance).

קיבלתי מכשיר של אדם אחר הרשום לשירות My Account, ומוצג בו המידע של חשבונו. איך ניתן להחליף את הצגת השירות לחשבון שלי?

יש להסיר את אפליקציית מרכנתיל ולהתקינה מחדש במכשיר זה. 
פעולה זו תסיר את השירות מהאפליקציה במכשיר, ולאחר ההתקנה יש להגדיר את הצגת שירות My Account מחדש. 

נרשמתי לשירות My Account והרישום שלי בוטל. מדוע?

  1. הרישום לכל שירותי המידע ללא הזדהות מתבטל אוטומטית אם אחד משירותי המידע הניתנים באפליקציה טרם הזדהות בוטל על ידי בנקאי (בסניף, בטלבנק או במוקד התמיכה). 
  2. אפשרות נוספת היא שאפליקציית מרכנתיל הותקנה מחדש במכשירך ולכן יהיה עליך להירשם לשירות מחדש.

קישורים להורדת האפליקציה