נגישות באפליקציה

נגישות באפליקציית מרכנתיל

  • בנק מרכנתיל פועל באופן מתמיד בכדי לאפשר לכלל הלקוחות, לרבות אנשים עם מוגבלות, לגלוש באפליקציית הבנק בקלות ובנוחות וליהנות משירותי בנקאות מקוונים מתקדמים.
  • הבנק ביצע התאמות נגישות באפליקציה בהתאם לתקן ישראלי 5568 ברמת הנגשה AA ובהתאם להנחיות מסמך WCAG 2.0 מאת גוף התקינה הבינלאומי W3C בהתאמתו לשימוש במכשירים ניידים.
  • במקומות בהם לא נמצאה התייחסות בתקן האמור לעיל, בוצעה ההנגשה על פי תקן נגישות האינטרנט ("קריטריונים להצלחה") בהתאם לכלים המתאפשרים על ידי מערכת ההפעלה.

מידע על נגישות באפליקציה

  • במערכת הפעלה IOS - האפליקציה נבדקה על מכשיר אייפון עם גרסת IOS 17 וכן עם קורא מסך voice over
  • במערכת הפעלה אנדרואיד - האפליקציה נבדקה על מכשיר גוגל פיקסל עם גרסת אנדרואיד 14. כמו כן האפליקציה נבדקה עם קורא מסך TALKBACK גרסה 5.2
  • ניתן לגלוש בעזרת מחוות SWIPE להעברת הפוקוס מרכיב לרכיב, או ע"י "EXPLORE BY "TOUCH כלומר מעבר עם האצבע על הרכיבים שבמסך והפעלתם
  • בשימוש במכשיר אנדרואיד מומלץ להפעיל את האפשרות "גלילה אוטומטית ברשימות"
  • היכן שניתן, הוגדרו רכיבים מוכרים כגון: צ'ק בוקס, רשימה, כותרות וכו' ניתן לנווט בין רכיבים אלו ע"י שימוש בבורר במכשיר המובייל (רוטור ב-IOS ותפריט לוקאלי במכשיר אנדרואיד)
  • ניתן להשתמש במחוות מקובלות לפי מערכת ההפעלה, לדוגמה "L הפוכה" באנדרואיד לצורך חזרה אחורה דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות במידה שנתקלתם בבעיה בנושא נגישות נשמח אם תדווחו לנו לצורך תיקונה.

פטורים

  • תהליך פתיחת החשבון באפליקציה כולל שימוש ברכיבים טכנולוגיים, לצורך ביצועא בדיקת חיות, סריקת תעודת זהות וסריקת תעודה תומכת סטאטוס; עקב מגבלה טכנולוגית, רכיבים אלה פטורים מהנגשה לאנשים עם מוגבלות.
    אם לאור זאת, נתקלתם בקושי בתהליך פתיחת החשבון באפליקציה, אנא צרו עימנו קשר באמצעות טופס צור קשר באתר האינטרנט של הבנק, ונתאם פגישה, על מנת לסייע לכם להשלום בהצלחה את פתיחת החשבון.

הצהרת הנגישות עודכנה ב 4.11.2024