
אנחנו במרכנתיל שואפים להיות הבנק הטוב ביותר עבור לקוחותינו על ידי מתן שירות איכותי ומקצועי המותאם לצרכים השונים, באמצעות שירות אישי אנושי המבוסס על היכרות מעמיקה עם הלקוחות שלנו ובאמצעות פלטפורמה דיגיטלית מתקדמת.
הוגנות היא הבסיס לקשר העסקי בינינו לבין לקוחותינו. אנו רואים את מערכת היחסים עימכם כקשר ארוך ומתמשך, ולפיכך מחויבים לפעול בהגינות, אמינות וכבוד הדדי, תוך הגנה על פרטיות וסודיות המידע הנמסר לנו.
אנו מעניקים שירות מקצועי המותאם לצרכים הייחודיים שלכם תוך מתן ערך מוסף ברמה הגבוהה ביותר, מתוך ידע וניסיון רב שנים.
אנו מציגים את כלל המידע והנתונים העדכניים הרלוונטיים בצורה פשוטה וברורה על מנת שתוכלו לקבל החלטות פיננסיות מיטביות. אנו מציגים את המידע במגוון ערוצים לנוחיותכם ולבחירתכם.
אנחנו רוצים להיות כאן כשאתם צריכים אותנו.
אנו מעמידים לרשותכם מגוון ערוצים לניהול פעילות בחשבון הבנק, בעלי זמינות גבוהה לאורך שעות היום: אתר אינטרנט, אפליקציה, מוקד טלפוני ומכשירים אוטומטיים. זאת כמובן בנוסף לבנקאים בסניפים שלנו, הזמינים לכם פרונטלית, טלפונית ובמייל.
אנו מאמינים שצריך להיות לכם קל לפגוש אותנו!
אנו מעניקים שירות אישי ואנושי, יש לנו פריסת סניפים מצוינת שבהם ניתן להתייעץ עם בנקאי לאורך כל שעות הפעילות. הערוצים הישירים שלנו והסניפים מונגשים ומותאמים למתן שירות לכלל הלקוחות.
אנו מודים לכם על האמון שאתם נותנים בנו!
אנו פה בשביל לסייע לכם לקבל את ההחלטות הפיננסיות הטובות והנכונות ביותר עבורכם.
מדד | התחייבות לזמן מענה | עמידה בפועל רבעון 2 2025 |
---|---|---|
שירות בסניף | ||
זמן המתנה למענה טלפוני מבנקאי | 5 דקות | 2:43 דקות בממוצע |
זמן המתנה לפגישה שנקבעה מראש | 15 דקות | 8:26 דקות בממוצע |
מענה אנושי במוקד הטלפוני | ||
זמן המתנה למענה טלפוני מבנקאי | 6 דקות* | 3:06 דקות בממוצע |
שיחה חוזרת מבנקאי | עד תום יום העסקים | 27 דקות בממוצע |
משכנתאות | ||
קבלת אישור עקרוני למשכנתא | תוך 5 ימי עסקים | 2.3 ימים בממוצע |
*בנושאים בירור חשבון, דיווח על תקלה וסגירת חשבון כנדרש בהוראת "מענה טלפוני אנושי מקצועי"
שמחים וגאים לתת שירות ללקוחות שלנו!
בואו לקבל שירות מבנקאי בסניף הקרוב לביתכם או צרו קשר טלפוני ישירות עם הבנקאי בסניף.
לפריסת הסניפים, מספרי הטלפון ושעות הפעילות כדי לחסוך זמן המתנה, אפשר גם לתאם מראש פגישה עם בנקאי בסניף דרך האפליקציה, אתר הפעולות או מוקד הטלבנק בטלפון 3477*.
3477* או 03-9439343
שעות פעילות: ימים א'-ה' ,08:00-17:00 ימי ו' וערבי חג 08:00-13:00
הלקוחות המיועצים שלנו יכולים לקבל שירות מיועץ השקעות בחמישה מרכזי השקעות בפריסה ארצית.
טלפון 076-8066666
שעות פעילות: יום א' בין השעות ,09:00-16:00 ימים ב'-ה' ,09:00-22:00 יום ו' 09:00-13:00
3477* או 03-9439343
שעות פעילות: ימים א'-ה' ,08:00-19:00 ימי ו' וערבי חג 08:00-13:00
בכל בעיה, בקשה ו/או תלונה אנו נשמח לעמוד לשירותכם. אפשר לפנות אלינו:
בדואר: בנק מרכנתיל - רח' דיסקונט 1, ראשון לציון מיקוד 7574602
בטלפון: 076-8044151 בימים א'-ה', בין השעות 8:30-15:00
בפקס: 076-8044787
באמצעות המייל: pniotz@mdb.co.il או באמצעות הטופס באתר האינטרנט
ליצירת קשר במקרים של הונאה, חשד להונאה או אירוע מייל: abuse@mdbank.co.il
לפניות בנושאים אבטחת מידע בכרטיסי אשראי יש לפנות לחברת כרטיסי האשראי.