תמיכת אינטרנט 3477*

נציגי תמיכת אינטרנט טלפוני:

נציגי תמיכת הדיגיטל של הבנק ישמחו לסייע בכל פניה בטלפון 03-9439343 או 3477* מטלפון נייד.

שעות פעילות התמיכה הן:

בימים א'-ה' מ- 8:00 בבוקר ועד 19:00 ברציפות

בימי ו' ובערבי חג מ- 8:00 ועד 13:00

דרישות גלישה באתר מרכנתיל באינטרנט פרטיים ועסקים+:

  • רזולוציה מומלצת לצפייה באתר: 800*1280.
  • יש לאפשר קבלת קבצי Cookies וחלונות קופצים באתר.
  • מערכת הפעלה Windows 7 ומעלה.
  • האתר אינו תומך בגרסאות Beta.

בדקו באם הדפדפן שלכם עומד בדרישות המערכת:

לבדיקה לחצו כאן >>

להורדת גירסה עדכנית לדפדפן לחצו על הקישורים שלהלן:

להורדה ושדרוג דפדפן Chrome

להורדה ושדרוג דפדפן Explorer

להורדה ושדרוג דפדפן Firefox

להורדה ושדרוג דפדפן Safari

בכל מקרה חירום של אבטחת מידע, יש להעביר פניה באמצעות טופס צור קשר.

למידע נוסף על אתר מרכנתיל@באינטרנט לחצו כאן>>

מהם חלונות קופצים (Pop-Up windows) ?

  • מפרסמים חוקיים רבים באינטרנט מציגים הודעות באמצעות חלונות קופצים ( Pop-ups ). חלונות אלה נפתחים בעת לחיצה על קישור באתר אינטרנט, מתחת או מעל חלון שאותו מנסים להציג.
  • עם התקנת Windows XP Service Pack 2 ‏(SP2), חוסם החלונות מופעל בדפדפן אינטרנט אקספלורר וחוסם את רוב החלונות הקופצים האוטומטיים (הנפתחים מעצמם).
  • כאשר ישנה חסימה הדבר אינו מאפשר התקדמות/ השלמת פעולות כגון קנייה/ מכירה של ני"ע, הדפסה, מעבר לאתר חיצוני וכד'.

במידה ולחצתם על קישור, אך במקום החלון הרצוי, נפתח חלון הודעה המתריע על חסימת חלונות קופצים יש לסמן V בתיבה המוקפת בעיגול וללחוץ על כפתור ה-OK

חלון חסום מסומן בתחתית העמוד על ידי אייקון (צלמית) של חסימת דף ( מסומן בתמונה בחץ אדום ).

על מנת להסיר את החסימה יש ללחוץ על סרגל המידע הצהוב (נמצא בחלק העליון של הדף) לשם קבלת תפריט שינוי הגדרות:

בחרו באפשרות "...Always allow Pop-ups from this site"

 

על מנת לאפשר הופעת חלונות קופצים באתר לחצו-Yes

עם הסרת החסימה, האייקון בתחתית הדף ישתנה לאייקון המסומן בחץ אדום

נציגי תמיכת האינטרנט של הבנק ישמחו לסייע בכל פניה בטלפון 03-9439343 או 3477* מטלפון נייד.

שעות פעילות התמיכה הן:

בימים א'-ה' מ- 7:00 בבוקר ועד 22:00 ברציפות

בימי ו' ובערבי חג מ- 7:00 ועד 14:00

למה הדף נתקע ואיך מטפלים?

ריבוי תוספים בדפדפן וסוגי תוספים מסויימים עלולים לגרום לפעולה לא תקינה של הדפדפן.

גולשים שבמחשבם מותקנים רכיבי תוכנה נוספים (Add Ons), עשויים להתקל בדף תקוע שלא מאפשר להמשיך בגלישה בחשבון.

התקלה ידועה לחב' מייקרוסופט העולמית, והיא פועלת למציאת פתרון.

מספר דרכים לפתרון הבעיה:

  • למשתמשים ב 7.0 Explorer: הקליקו עם כפתור הימני בעכבר על צלמית הדפדפן
  • בחרו start without Add-Ons ("הפעל ללא הרחבות") - פעולה זו תביא לפתיחה חד פעמית של הדפדפן ללא התוספים.
  • באפשרותכם גם להסיר ולהתקין מחדש את הדפדפן (ניתן להסתייע בספק האינטרנט). פעולה זו תביא להפעלה קבועה של הדפדפן ללא תוספים.
  • היכנסו ל: start ואז run ("התחל" ואז "הפעלה") רישמו את הפקודה: iexplore-extoff
  • למשתמשים ב "windows vista": הקישו על כפתור ה"חלונות ווינדוס" +R (אין כפתור התחל ב vista)