נציגי תמיכת הדיגיטל של הבנק ישמחו לסייע בכל פניה בטלפון 03-9439343 או 3477* מטלפון נייד.
בימים א'-ה' מ- 8:00 בבוקר ועד 19:00 ברציפות
בימי ו' ובערבי חג מ- 8:00 ועד 13:00
בכל מקרה חירום של אבטחת מידע, יש להעביר פניה באמצעות טופס צור קשר.
למידע נוסף על אתר מרכנתיל@באינטרנט לחצו כאן>>
במידה ולחצתם על קישור, אך במקום החלון הרצוי, נפתח חלון הודעה המתריע על חסימת חלונות קופצים יש לסמן V בתיבה המוקפת בעיגול וללחוץ על כפתור ה-OK
חלון חסום מסומן בתחתית העמוד על ידי אייקון (צלמית) של חסימת דף ( מסומן בתמונה בחץ אדום ).
על מנת להסיר את החסימה יש ללחוץ על סרגל המידע הצהוב (נמצא בחלק העליון של הדף) לשם קבלת תפריט שינוי הגדרות:
בחרו באפשרות "...Always allow Pop-ups from this site"
על מנת לאפשר הופעת חלונות קופצים באתר לחצו-Yes
עם הסרת החסימה, האייקון בתחתית הדף ישתנה לאייקון המסומן בחץ אדום
נציגי תמיכת האינטרנט של הבנק ישמחו לסייע בכל פניה בטלפון 03-9439343 או 3477* מטלפון נייד.
שעות פעילות התמיכה הן:
בימים א'-ה' מ- 7:00 בבוקר ועד 22:00 ברציפות
בימי ו' ובערבי חג מ- 7:00 ועד 14:00
ריבוי תוספים בדפדפן וסוגי תוספים מסויימים עלולים לגרום לפעולה לא תקינה של הדפדפן.
גולשים שבמחשבם מותקנים רכיבי תוכנה נוספים (Add Ons), עשויים להתקל בדף תקוע שלא מאפשר להמשיך בגלישה בחשבון.
התקלה ידועה לחב' מייקרוסופט העולמית, והיא פועלת למציאת פתרון.