ערוצי התקשרות

טלבנק מענה קולי

  • טלבנק מענה קולי הינו מענה קולי ממוחשב
  • בשירות זה תוכלו לקבל מידע ולבצע פעולות 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע (למעט יום הכיפורים)
  • ההצטרפות לשירות מתבצעת בסניפים

איך מצטרפים?

  • ניגשים לסניף וממלאים טפסים מתאימים (כולל טופס בקשה לפתיחת חשבון וקביעת תחומי פעילות) 
  • בסיום ההצטרפות תקבלו "בנקוד" - אותו עליכם להקיש בכל פעם שתתקשרו לקבלת שירות טלפוני.

מדוע כדאי להירשם לשירות טלבנק מענה קולי

  • אמין: מספק מידע עדכני ומאובטח על חשבונותיכם
  • זול: השירות מוגדר כערוץ ישיר ולכן משתלם יותר מערוץ פקיד
  • חוסך זמן: אין צורך לעמוד בתור לפקיד בסניף, פשוט מתקשרים ומקבלים את המידע המבוקש .
  • נגיש: מכל מקום בכל שעה באמצעות טלפון רגיל או נייד.
  • יעיל: בעזרת קודי הקיצור ניתן להגיע ישירות ומיידית למידע המבוקש.

אלו פעולות ומידע מספק השירות?

  • עובר ושב - יתרה ותנועות אחרונות, תנועות מימי עסקים קודמים, הוראות קבע ועוד
  • ביצוע פעולות - פיקדונות, הזמנת פנקסי שיקים, העברות בין חשבונות הלקוח בבנק ושירותי פקס ועוד
  • השקעות - פירוט תיק ני"ע, פירוט פיקדונות שקליים, חסכונות קופ"ג ועוד
  • מידע בורסאי, שערי מט"ח ומידע כללי - מידע על ני"ע בארץ באמצעות הקשת מספר הנייר או פקודה קולית
    מידע על נגזרים, קרנות נאמנות ועוד

לדוגמא כדי לברר יתרה במענה הממוחשב היכנסו לשירות בקלות:

  • חייגו 3477*
  • הקישו את הנתונים הבאים לפי הסדר:
    1. מספר תעודת זהות ובסיום #
    2. בחרו את השירות המבוקש לכם ובסיום #
    3. הקישו בנקוד או זיהוי קולי או קוד אימות ובסיום #
    לאחר מכן תוכלו לשמוע את יתרת חשבונכם