ערוצי התקשרות

טלבנק מענה קולי

טלבנק מענה קולי הינו מענה קולי ממוחשב, המאפשר קבלת מידע וביצוע פעולות 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע ההצטרפות לשירות מתבצעת בסניפים

איך מצטרפים?

  • ממלאים את טופס בקשת הצטרפות לשרותי בנקאות ישירה
  • ואת טופס בקשה לפתיחת חשבון וקביעת תחומי פעילות 
    (יש לסמן את סעיף ב' "הסדר למתן שירותים בנקאיים באמצעות בנקאות ישירה וערוצי תקשורת"(
  • ההצטרפות בחינם.

מדוע כדאי להירשם לשירות טלבנק מענה קולי

  • אמין: מספק מידע עדכני ומאובטח על חשבונותיכם
  • זול: השירות מוגדר כערוץ ישיר ולכן משתלם יותר מערוץ פקיד
  • חוסך זמן: אין צורך לעמוד בתור לפקיד בסניף, פשוט מתקשרים ומקבלים את המידע המבוקש .
  • נגיש: מכל מקום בכל שעה באמצעות טלפון רגיל או נייד יעיל: בעזרת קודי הקיצור ניתן להגיע ישירות ומיידית למידע המבוקש

אלו פעולות ומידע מספק השירות?

  • עובר ושב - יתרה ותנועות אחרונות, תנועות מימי עסקים קודמים, הוראות קבע ועוד
  • ביצוע פעולות - פיקדונות, הזמנת פנקסי שיקים, העברות בין חשבונות הלקוח בבנק ושירותי פקס ועוד
  • השקעות - פירוט תיק ני"ע, פירוט פיקדונות שקליים, חסכונות קופ"ג ועוד
  • מידע בורסאי, שערי מט"ח ומידע כללי - מידע על ני"ע בארץ באמצעות הקשת מספר הנייר או פקודה קולית
    מידע על נגזרים, קרנות נאמנות ועוד

חיוג מקוצר היכנסו לשירות בקלות:

  • מתקשרים 3477*
  • מקישים את הנתונים הבאים לפי הסדר
  • מספר תעודת זהות ובסיום # לאחר מכן בנקוד ובסיום # המערכת תשמיע את יתרת החשבון