לוגו מרכנתיל בנקאות אישית בעולם דיגיטלי, מעבר לעמוד הבית

יש לך הודעה חדשה! מעכשיו, מקבלים מיילים מהבנק באפס מאמץ

שמחים לעדכן אותך על שינוי שביצענו בשירות המייל המוצפן שלנו. שירות "דואר@מרכנתיל" במייל ו"שירות במייל" הם שירותים מתקדמים המאפשרים לקבל הודעות ודברי דואר מהבנק לתיבת דואר אלקטרונית אישית ומאובטחת, המאפשרת שמירה על חיסיון המידע והגנה על פרטיותך.

 

החל מה- 18.11.2024, הצפייה בהודעות המוצפנות תהיה פשוטה ויעילה יותר, ע"י לחיצה על קישור שיעביר אותך לאתר מאובטח שבו יוצגו ההודעות שלך מהבנק.

הכניסה לאתר המאובטח תתאפשר ע"י הקלדת סיסמה קבועה (שתקבע על ידך). או ע"י סיסמה זמנית שתשלח ב- SMS או בהודעה קולית למספר הטלפון המעודכן אצלנו - מה שנח לך. 

כלים מתקדמים לניהול הודעות הדואר:

  • צפייה בהודעות
  • מחיקת הודעות
  • תצוגה משופרת וידידותית
  • שמירת ההודעות במחשב
  • בתיבת הדואר יוצגו הודעות שלך מהשנה וחצי האחרונות.

איך קובעים סיסמה אישית לצפייה בהודעות? 

את הסיסמה האישית קובעים באתר הבנק בתפריט - "הפרופיל שלי" >> "הערוצים והשירותים שלי" >> "שירותי מרכנתיל".

 

אפשר גם לקבל סיסמה זמנית שתשלח ב-SMS או בהודעה קולית

 

לתשומת ליבך,

  • השירות אינו כרוך בתשלום
  • יש לעדכן את הבנק בכל שינוי בכתובת המייל שמסרת בעת ההצטרפות לשירות.
  • הסיסמה הקבועה תקפה לחצי שנה ואין להעבירה לאיש, בוודאי לא לאדם שמזדהה כעובד הבנק – אנחנו לעולם לא נבקש ממך את הסיסמה שלך! 
  • הודעות שנשלחו אליך לתיבת המייל האישית עד היום, יהיו זמינות לצפיה למשך חצי שנה בלבד. יש אפשרות לצפות, בכל זמן, בהודעות שלך בתיבת הדואר שבאתר הבנק או באפליקציה, או לפנות לסניף שלך להנפקת הודעות ישנות.
  • במקרה שקיבלת בקשה למסור אמצעי זיהוי או סיסמה למי שמציג עצמו כנציג הבנק או אם יש לך חשש שסיסמתך נחשפה לגורם זר יש לדווח לנו מיידית – בהתכתבות באפליקציה, בטלבנק 3477* או דרך הסניף שלך. 

להצטרפות לשירות במייל לחצו >

להצטרפות לדואר@מרכנתיל לחצו >

שאלות ותשובות

  • איך ניתן לקבל את הקוד הזמני?
    כשבוחרים כניסה עם קוד חד פעמי, הוא ישלח לנייד המוזן במערכות הבנק באמצעות הודעת SMS או באמצעות הודעה קולית.
  • איך מעדכנים סיסמא קבועה?
    ניתן לקבוע ולעדכן סיסמה באתר הבנק בתפריט "הפרופיל שלי" < "הערוצים והשירותים שלי"> "שירותי מרכנתיל"
  •  איך מעדכנים את כתובת הדוא"ל שלי?
    ניתן לעדכן את הדוא"ל באתר הבנק בתפריט "הפרופיל שלי" > "הערוצים והשירותים שלי" > "שירותי מרכנתיל", או בסניף שלך.
  • האם קיימת מגבלה בכמות הודעות המייל שאוכל לקבל?
    לא קיימת מגבלה.
  • האם ניתן לשמור את ההודעות ולשתפן?
    ניתן לשמור את ההודעות במחשב האישי שלך ולשתפן, מתוך התיבה האישית שלך בלבד.

للغة العربية اضغط هنا >