לוגו מרכנתיל בנקאות אישית בעולם דיגיטלי, מעבר לעמוד הבית

שאלות ותשובות בנושא פתיחת חשבון מקוון

כמובן לנהל חשבון עו"ש ובנוסף: לבקש להזמין כרטיסים, להפקיד לפיקדונות ולתוכניות חיסכון, לבקש הלוואות, בעצם... כמעט הכל! חוץ מכמה מגבלות* חשבון מקוון נפתח ללא מסגרת אשראי. לאחר פתיחתו אפשר לפנות לבנקאי ולהגיש בקשה להקמת מסגרת בחשבון. - הסכום המרבי לפעולה הוא 10,000 ₪ במזומן ו- 200,000 ₪ לא במזומן (למשל: העברה בנקאית, הפקדה/משיכה של שיק וכדומה). - יתרת הזכות הכוללת בחשבון (כולל בפיקדונות, תוכניות חסכון והשקעות) בסוף כל יום עסקים לא תעלה על 750,000 ₪. - ניתן להנפיק עד 2 פנקסי שיקים בשנה (מסומנים "למוטב בלבד"). - במקרה שחרגת ממגבלות הסכומים נשלח לך הודעה על הפרה (יש לשים לב כיוון שבהפרה השנייה החשבון ייחסם אוטומטית). - אפשר לשנות את סיווג החשבון ל"רגיל" ע"י פנייה לסניף. *בכפוף לשיקול דעת הבנק.

אפשר לבחור כרטיס אשראי ו/או כרטיס חיוב מיידי (דביט) במהלך התהליך באפליקציה, אישור הבקשה כפוף לשיקול דעת הבנק וחברת האשראי.

כן, מיד לאחר פתיחת החשבון. ניתן לפנות דרך אתר הבנק או להגיע לסניף בתיאום פגישה מראש ולבקש ולאשר את הפרק המתאים בתחומי הפעילות - "מכשירים פיננסים", לאחר מכן אפשר לבצע פעולות בניירות ערך.

אל דאגה, עם פתיחת החשבון, נצרף אותך כדי לאפשר לך לקבל שירותים בנקאיים מתקדמים ולנהל את החשבון מהבית. לאחר פתיחת החשבון אפשר לבטל את ההצטרפות לערוצים אלו מתי שרוצים דרך האתר (יהיה אפשר לבטל גם בסניף כשהסניפים יחזרו לפעילות סדירה).

באפליקציה אפשר לפתוח את החשבון רק כחשבון יחיד, ללא שותפים. מרגע שנפתח, אפשר להגיע לסניף בתיאום פגישה מראש, יחד עם השותף הרצוי ולצרף אותו לחשבון.

באפליקציה כרגע לא ניתן לפתוח חשבון שני, אבל נשמח לעזור לך בפתיחת החשבון בסניף בתיאום פגישה מראש.

כמו כל לקוחות דיסקונט, אפשר לבצע פעולות בכל ערוץ שבוחרים וגם להגיע לסניף בתיאום פגישה מראש.

בשלב זה, עד שהסניפים יחזרו לפעילות רגילה אין אפשרות לשנות את סוג החשבון, כשקבלת הקהל בסניפים תחזור לפעילות סדירה, ניתן יהיה לשנות את סוג החשבון.

התהליך באפליקציה לוקח בסה"כ כ- 10 דקות. משם הפנייה שלך עוברת לבנקאי שמטפל בפנייה וחוזר אלייך בסיום הטיפול (בשעות הפעילות כמובן).

חשבון מקוון נפתח ללא מסגרת אשראי. כשהסניפים יחזרו לפעילות סדירה אפשר לפנות לבנקאי ולהגיש בקשה להקמת מסגרת בחשבון.

יש לדיסקונט מגוון הלוואות בתנאים מצוינים ואפשר ליהנות מהן, אבל רק אחרי שחתמת בתחומי פעילות על התנאים הכלליים לקבל אשראי (חלק ו'). כמובן שמתן האשראי הוא בכפוף לתנאי הבנק.
מידע נוסף על ההלוואות בבנק אפשר לקרוא כאן >

כן, לגמרי! אפליקציית הבנק מוגנת בהתאם לתקנים המחמירים ביותר של אבטחת מידע.
למידע נוסף על אבטחת מידע בבנק אפשר לקרוא כאן >

אנחנו מבקשים רק פרטים אישיים שנחוצים לנו לפתיחת חשבון ולניהולו וכמובן כדי לבחון האם מגיע לך הטבות בחשבון. במידה ולא השלמת את התהליך, הפרטים נמחקים אוטומטית ממאגרי הבנק תוך שבועיים.

בתהליך פתיחת החשבון, נבקש ממך לצלם מספר מסמכים כמו ת"ז ולצלם את עצמך לשם זיהוי ואישור. כדי לשמור על הפרטיות שלך, יש צורך לתת הרשאה לצילום, ככה דואגים שהצילום ושליחת התמונות אלינו הם באישורך.

אפשר לראות טפסי פתיחת חשבון ממש כמו אלה שחתמת עליהם, באתר הבנק.
כדי לראות את הטפסים לוחצים כאן >

אחרי שהחשבון יפתח כל הפרטים יופיעו לאחר הזדהות באתר באזור "הפרופיל שלי".

אלו הם תחומי פעילות שבלעדיהם לא ניתן לפתוח חשבון באופן מקוון.
אפשר לקרוא על תחומי הפעילות באתר דיסקונט

מרגע שנפתח החשבון, אפשר לבקש מהבנק להזמין פנקסי צ'קים גם באתר, גם באפליקציה וגם בטלפון. ניתן להנפיק עד 2 פנקסי שיקים בשנה (מסומנים "למוטב בלבד").

ניתן לך לבחור סניף בתהליך, בינתיים אפשר לראות איזה סניף הכי קרוב.
לאיתור סניפים יש ללחוץ כאן > 

באתר הבנק מפורטים התנאים והתוקף של ההטבות, יש לשים לב שהן משתנות בהתאם לנתונים שלך ולחשבון.

האפליקציה תציע לך הטבות בהתאם לנתונים שתזין במהלך תהליך פתיחת החשבון. מנתונים אלה נלמד על היקף הפעילות הצפוי והמאפיינים האישיים שלך.

בינתיים אפשר להיכנס לאתר הבנק ולראות את החשבונות השונים שניתן לנהל אצלנו בלחיצה כאן >

 

לא. בחשבון שנפתח באפליקציה אין עמלות שונות מחשבון שנפתח בסניף.

במקרה שחרגת ממגבלות הסכומים נשלח לך הודעה על הפרה (יש לשים לב כיוון שבהפרה השנייה החשבון ייחסם אוטומטית).

לא. אנחנו שומרים את הפרטים שלך למשך 14 יום מהרגע שהתחלת את התהליך בפעם הראשונה. חזרת לאפליקציה אח"כ? חזרת ישר לשלב שבו עצרת. הנתונים לא הולכים לאיבוד!