לוגו מרכנתיל בנקאות אישית בעולם דיגיטלי, מעבר לעמוד הבית

אנחנו אתך גם בימים אלו
ומזמינים אותך להצטרף לערוצי התקשורת הדיגיטליים (אתר ואפליקציה)

להצטרפות ניתן להתקשר למענה האוטומטי 3477*

חשוב לקרוא את תנאי השירות וההסכמים בקובץ שלהלן:

תנאי השירות וההסכמים

לצורך שמירה על אבטחת המידע שלך חשוב !
הכניסה לחשבון תיחסם אחרי כמה ניסיונות כושלים וזאת כדי להגן על החשבון שלך ולשמור על פרטיותך.

חשוב להתנתק מהשירות בצורה מסודרת, על ידי לחיצה על כפתור "יציאה".

חשוב מאוד לצאת מהשירות כדי שהמידע הפיננסי האישי שלך לא ייחשף לגורמים זרים.

במקרה שהשארת את האתר או האפליקציה פתוחים ללא פעילות למשך פרק זמן מסוים, החיבור יתנתק אוטומטית ויהיה צריך להיכנס מחדש.

מידע נוסף אודות כללי אבטחת מידע ניתן לקרוא בהרחבה באתר מרכנתיל.

בחירת סיסמא

  • הסיסמא הינה אישית ומהווה פתח ישיר לחשבון הבנק, אל תחלקו אותה עם גורמים נוספים, גם לא עם גורמים המציעים שירותים המקלים ומסייעים לכם לנהל את חשבונכם או את ההתקשרות לבנק, זאת מהסיבה שהגישה לחשבונכם עלולה להיות מנוצלת לרעה ואתם מסתכנים באפשרות להונאות, גניבת פרטי הזדהות והמידע שלכם.
  • חשוב להקפיד שלא להשתמש בסיסמא זהה לאתרי אינטרנט נוספים, שימוש נוסף מעלה לאין שיעור את הסיכוי לחשיפת הסיסמא ולפריצה לחשבונכם.
  • אין למסור את הסיסמה והקוד המזהה לאיש, גם אם הוא מזדהה כעובד בנק מרכנתיל

חשוב! נציגי הבנק לא יבקשו ממך למסור בטלפון או בדוא"ל את הסיסמא או הקוד המזהה. אם התבקשת לעשות זאת, יש לסרב ולדווח על כך מיידית לתמיכת לקוחות באינטרנט. אין למסור את הסיסמא והקוד המזהה לאיש, גם אם הוא מזדהה כעובד מרכנתיל.

דגשים בעת קבלת סיסמה

  • הסיסמה והקוד המזהה הם אישיים.
  • הסיסמה שנשלח לך עם ההצטרפות היא סיסמה ראשונית וצריך להחליף אותה בכניסה הראשונה לאתר מרכנתיל תוך 30 יום. אם הסיסמה לא תוחלף תוך 30 יום מההצטרפות לשירות – היא תתבטל ואפשר יהיה לקבל סיסמה חדשה באתר, בסניף (גם טלפונית) או בטלבנק.
  • אם לא ביצעת כניסה לשירותי הדיגיטל (אתר או אפליקציה) במשך תקופה כפי שיעדכן הבנק מעת לעת –גם אז הסיסמה תיחסם ואפשר יהיה להנפיק סיסמה חדשה באתר, בסניף (גם טלפונית) או בטלבנק.