הזמינו לילדכם את כרטיס האשראי הנטען 2go
בנק מרכנתיל נוקט בכל הצעדים הנדרשים, למניעת מעילות והונאות בבנק.
אתם פונים – אנחנו בודקים
הבנק מעמיד לרשותכם "קו חם", שמטרתו לטפל בתלונות של עובדי הבנק, ספקים, לקוחות ומתחרים, שרוצים לדווח באופן אנונימי על חשש למעשי מעילה, הונאה או אי סדרים.
הדיווחים ייבדקו על ידי הביקורת הפנימית באופן דיסקרטי, יסודי ומקצועי.
דיווחים בנושאים שאינם קשורים למעילות , הונאות ואי סדרים, לא יבדקו על ידי הביקורת אלא ינותבו במידת האפשר, לטיפול הגורמים הרלוונטיים בבנק.
יש למסור פרטים מלאים ומדויקים, עד כמה שניתן על המקרה, כדי שנוכל לתחקר את האירוע ולטפל בו ביעילות ובמהירות.
איך מדווחים?
ישנן שתי דרכים לדווח לנו, בקלות ובאנונימיות:
יודגש כי הדיווח הינו אנונימי והמדווחים לא מחויבים להזדהות.
בין אם תבחרו לדווח באופן אנונימי ובין אם תבחרו להזדהות, אנחנו מתחייבים שלא לחשוף את זהותכם ללא אישורכם, אלא אם נידרש לכך ע"פ צו בית משפט או מחובה רגולטורית שחלה על הבנק.
מידע שיימסר על ידכם יישמר במאגרי המידע של הבנק ויחולו עליו הוראות מדיניות הפרטיות המפורסמת באתר הבנק.
*כוכבית מסמנת שדות חובה למילוי