מידע כללי

נציב תלונות הציבור

אנו בבנק מרכנתיל, חרטנו על דגלנו למידה, צמיחה ושיפור מתמיד.

על כן אנו מייחסים לפניות שלכם חשיבות ראשונה במעלה. כל פנייה מטופלת על ידי צוות מקצועי העושה כל מאמץ לטפל ביסודיות, מקצועיות, זריזות ואמינות במקביל ליחס אישי ואדיב.

לתשומת ליבכם:
לאור המצב הביטחוני בו אנו נתונים, יתכן ויחול עיכוב בטיפול ובמענה לפניות המגיעות אלינו.
אנו מתנצלים על כך מראש, מודים על הסבלנות ומקווים שהשקט ישוב על כנו בהקדם.
בתקווה לימים טובים יותר לכולנו.

בנק מרכנתיל עושה את המרב והמיטב על מנת להעניק לכם, לקוחות הבנק, את השירות הטוב ביותר. 
אם בכל זאת אינכם שבעי רצון מהשירות שקיבלתם בסניף, או באחד ממוקדי השירות בבנק, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו. 
אנו רואים בפניות שמתקבלות, הזדמנות להשתפר ולכן, מודים לכם עליהן. 
פנייתכם תטופל ע"י עובדי ענף פניות הציבור, שיבררו את הפניה באופן מקצועי, שקוף, אמין ואמפטי, ללא משוא פנים ובהתאם לערכי ההוגנות וההגינות, להם אנו מחויבים.

בהתאם להוראות בנק ישראל, אנו מחויבים להשיב על פנייתכם בתוך 45 ימים, אולם נעשה את מלוא המאמצים לערוך בירור מקיף ולהשיב על פנייתכם מוקדם ככל הניתן.

ליחידה לפניות הציבור ניתן לפנות בתלונות הקשורות ליחסים שבין הבנק ללקוח.

בכל בעיה, בקשה ו/או תלונה אנו נשמח לעמוד לשירותך.

ניתן לפנות ליחידה לתלונות / פניות הציבור בדרכים הבאות:

כתובתנו: דרך מנחם בגין 125, תל אביב מיקוד 6701201

טלפון: 076-8044151 

פקס: 076-8044787

כתובת מייל: pniotz@mdb.co.il

PDF לאמנת השירות לחץ כאן

 דיווח לציבור - למידע על הטיפול בתלונות לשנת 2022 לחצו כאן

 דיווח לציבור - למידע על הטיפול בתלונות לשנת 2021 לחצו כאן

קובץ PDF דיווח לציבור - למידע על הטיפול בתלונות לשנת 2020 לחצו כאן

קובץ PDF דיווח לציבור - למידע על הטיפול בתלונות לשנת 2019 לחצו כאן

קובץ PDF דיווח לציבור - למידע על הטיפול בתלונות לשנת 2018 לחצו כאן

 

מערכת איתור סניפים מאפשרת לך לאתר סניף בקלות ובמהירות.