מידע כללי

תמיכת אינטרנט

נציגי תמיכת אינטרנט טלפוני:

נציגי תמיכת האינטרנט של הבנק ישמחו לסייע בכל פניה בטלפון 03-9439343 או 3477* מטלפון נייד.

שעות פעילות התמיכה הן:

בימים א'-ה' מ- 7:00 בבוקר ועד 22:00 ברציפות
בימי ו' ובערבי חג מ- 7:00 ועד 14:00

לנוחיותכם, כדי לקבל חווית גלישה אופטימאלית מומלץ לגלוש בהתאם להנחיות שלהלן:

  • ניתן לגלוש בדפדפן Internet Explorer בגירסה 9 ומעלה, אך אנו ממליצים לגלוש באתר מרכנתיל באינטרנט בדפדפן Internet Explorer בגירסה 11 ומעלה.
  • רזולוצית מסך מומלצת 800*1280.
  • לאפשר קבלת קבצי cookie וחלונות קופצים באתר.
  • מערכת הפעלה WIN XP - Service Pack 3 ומעלה.
  • גרסאות BETA לא נתמכות באתר.

ניתן לבדוק באם הדפדפן שלכם עומד בדרישות.
לשם כך, עליכם ללחוץ על תפריט העזרה (help) ולבחור באפשרות: אודות (About Internet Explorer)

באם הדפדפן שלכם לא עומד בדרישות, ניתן להוריד גירסה עדכנית. להורדה יש ללחוץ על הלינקים שלהלן:

Explorer 9 (משתמשי WINDOWS XP לא יכולים להוריד גירסה זו)
Chrome
Firefox

בכל מקרה חירום של אבטחת מידע, יש להעביר פניה באמצעות טופס צור קשר.