ערוצי התקשרות

סיסמא וקוד מזהה

קבלת סיסמא וקוד מזהה

  • כחלק מאבטחת חשבונכם באתר מרכנתיל@באינטרנט, תהליך הזיהוי בכניסה לחשבונכם הינו בהזנת - סיסמא וקוד מזהה, אותם תקבלו בסניף עם הצטרפותכם לשירות.

  • לא תידרשו ע"י המערכת לחדש את הקוד המזהה, ואולם באפשרותכם להחליפו בכל עת במרכנתיל@באינטרנט.

  • סיסמא - יש להחליף כל חצי שנה.

הזדהות באפליקציה

  • בכניסתכם הראשונה לאפליקציה, יש להזין קוד מזהה, סיסמא ות.ז.
  • החל מהכניסה השניה - ההזדהות תתבצע על ידי הזנת סיסמא בלבד. 
  • במקרה של אובדן / גניבת המכשיר - תוכלו להנפיק סיסמא חדשה באתר האינטרנט או במוקד התמיכה בטלפון 3477* / 03-9439343.

כניסה באמצעות טביעת אצבע:

למכשירים התומכים בטביעת אצבע, ניתן החל מהכניסה השניה להכנס לחשבונך באפליקציה באמצעות טביעת אצבע בלבד.

למידע אודות שירות זה לחץ כאן

החלפת קוד מזהה

באפשרותכם להחליף את הקוד המזהה בכל עת

  • יש להכנס ל"החשבון שלי" - בעמוד הבית, > לחיצה על הרשאות וסיסמאות > שינוי קוד מזהה
  • להזין קוד מזהה נוכחי שברשותכם.
  • להזין קוד מזהה חדש לפי בחירתכם.
  • הזנה חוזרת של הקוד המזהה שבחרתם.
  • בלחיצה על "אישור", תוצג הודעה על הצלחת החלפת הקוד המזהה.

החלפת סיסמא

כדי להחליף סיסמא יש להכנס לאייקון "החשבון שלי" בעמוד הבית > לחיצה על הרשאות וסיסמאות > שינוי סיסמא.

הנחיות להחלפת סיסמא ו/או קוד מזהה

כדי תוכלו לגלוש בחשבונכם בבטחה יש לפעול על פי ההנחיות הבאות:

  • הקוד המזהה יכלול 6 תווים לפחות (ספרות ואותיות באנגלית בלבד)
  • הקוד המזהה יכלול לפחות שתי אותיות ולפחות שתי ספרות.
  • אין להשתמש בתווים חוזרים כגון: 111,AAA
  • אין להשתמש בתווים עוקבים כגון: 123,ABC