ערוצי התקשרות

כניסה וגלישה בטוחה

מנגנון הזדהות לחשבונכם במרכנתיל@באינטרנט

אנו נוקטים באמצעים רבים כדי שכניסתכם לחשבונכם במרכנתיל@באינטרנט תהיה מאובטחת:

  • ניתן להכנס לחשבונכם רק באמצעות הקשת: מספר תעודת זהות/ מספר מנוי + סיסמא אישית + קוד מזהה/ מרקוד*.
  • המערכת מוודאת את "חוזק" הסיסמה והקוד המזהה במטרה למנוע שימוש בסיסמאות וקודים קלים לניחוש.
  • לא ניתן לצפות בחשבונכם ממספר מחשבים באותו הזמן.
  • לאחר מספר דקות של חוסר פעילות במערכת השירות יתנתק על ידי מנגנון האבטחה .
  • כניסה ראשונה לחשבון תתבצע תוך 30 יום, באם לא השתמשתם בסיסמא שקיבלתם בסניף במשך 30 יום מיום ההצטרפות לשירות, הסיסמא תבוטל אוטומטית.
  • המערכת תדרוש מכם להחליף סיסמא לאחר 180 ימים רצופים שבהם לא הוחלפה סיסמא.

מה זה מרקוד?

מחולל סיסמאות אוטומטי לכניסה ליישומים מיוחדים (כמו כניסה למערכת מרכנתיל trade או כניסה לחשבונכם באתר עסקים+)
המרקוד מציג סיסמאות מתחלפות ויש להשתמש בסיסמה המוצגת באותה העת.
המרקוד אישי ואינו ניתן להעברה.

איך מחליפים סיסמא במרכנתיל@באינטרנט?

  • יש לבחור סיסמא וקוד מזהה הכוללים 6 תווים לפחות.
  • יש לשלב בסיסמא ובקוד המזהה ספרות ואותיות.
  • יש להימנע מסיסמאות וקודים קלים לניחוש לדוגמא תווים חוזרים או עוקבים.
  • מומלץ להחליף את הסיסמה מדי 60 יום, או כאשר מתעורר חשד לחשיפתה או לשימוש לא מורשה בה.

כיצד תשמרו על סיסמתכם?

  • אין לשמור את הסיסמא והקוד האישי במקום החשוף לגורמים זרים.
  • יש להחליף את הסיסמא והקוד המזהה בתדירות גבוהה, מומלץ אף להחליפה בתדירות גבוהה יותר מהנדרש אוטומטית על ידי המערכת. 
  • בכל כניסה למערכת יש לוודא כי תאריך ושעת הכניסה האחרונים לחשבון נכונים.
  • הסיסמא הינה אישית ומהווה פתח ישיר לחשבון הבנק, אין לחלוק אותה עם גורמים נוספים, גם כאלו המציעים שירותים המקלים את ניהול החשבון או את ההתקשרות לבנק. זאת מהסיבה שהגישה לחשבונכם עלולה להיות מנוצלת לרעה ואתם מסתכנים באפשרות להונאות, גניבת פרטי הזדהות והמידע שלכם.
  • חשוב מאוד לא להשתמש בסיסמא זהה לאתרי אינטרנט נוספים, שימוש נוסף מעלה את הסיכוי לחשיפת הסיסמא ולפריצה לחשבונכם.
  • אין למסור את הסיסמא והקוד המזהה לאיש, גם אם הוא מזדהה כעובד בנק מרכנתיל. 
  • לידיעתכם- נציגי הבנק לא יבקשו מכם למסור בטלפון או בדוא"ל את פרטי ההזדהות שלך. אם התבקשת לעשות זאת, עליך לסרב ולדווח על כך מיידית לתמיכת לקוחות באינטרנט.
מדוע נחסמה הגישה לחשבונכם

כדי להגן על חשבונכם מפני כניסה בלתי מורשית, המערכת תחסום את החשבון לאחר מספר ניסיונות כניסה בלתי מוצלחים

אם חשבונכם במרכנתיל@באינטרנט נחסם, יש לפעול בהתאם להנחיות המופיעות על המסך

בכל מקרה של חשד לחשיפת מידע, לכניסה בלתי מורשית לחשבון או לפעילות חשודה בחשבונכם יש לדווח למוקד תמיכת האינטרנט של הבנק בטלפון: 03-9439343 או באמצעות טופס צור קשר.

לפנייה באמצעות טופס צור קשר לחצו כאן