ערוצי התקשרות

העברה לאיש קשר

נתקעתם בלי מזומן ואתם צריכים להעביר כסף לבייביסיטר , למורה פרטי או לכל גורם אחר?

מהיום פשוט וקל להעביר כסף בשירות החדש - "מזומן לאיש קשר".

השירות מאפשר להעביר מזומן לכל איש קשר בטלפון הנייד שלכם, בצורה מהירה וידידותית: בוחרים איש קשר מהנייד שלכם, בוחרים את הסכום המבוקש ומזמינים את איש הקשר למשוך את הכסף מכל מכשיר כספומט של מרכנתיל או דיסקונט או לקבל את הכסף ישירות לחשבונו.

כיצד מעבירים כסף לאיש קשר?

  • נכנסים לאפליקציית מרכנתיל "פעולות"< העברה לאיש קשר"
  • בוחרים את איש הקשר אליו אתם מבקשים להעביר כסף מתוך רשימת אנשי הקשר בטלפון הנייד שלכם*
  • מקלידים את סכום ההעברה בשקלים**
  • ומאשרים את הפעולה

העבירו אליכם כסף באמצעות שירות "העברה לאיש קשר"?

תקבלו על כך הודעת SMS מבנק מרכנתיל.

בהודעה שתקבלו, תתבקשו לבחור כיצד ברצונכם לקבל את הכסף: בכספומט או להעבירו לחשבונכם?

כיצד מקבלים את הכסף בכספומט?

  • ניגשים לכספומט של אחד מסניפי מרכנתיל או דיסקונט
  • בוחרים בכפתור "משיכת מזומן ללא כרטיס"
  • מקלידים את "קוד המשיכה" – מהודעת ה SMS שקיבלתם
  • מקלידים את סכום הכסף אותו קיבלתם מהמעביר ו- הכסף אצלכם.

* בכפוף לכך שיש לאיש הקשר מכשיר טלפון סלולארי המאפשר קבלת הודעות SMS.
** משיכת הכסף בכספומט אפשרית רק אם הסכום בכפולות של 50 ₪.

לתשומת ליבכם:

  • שירות זה אינו כרוך ברישום, אך לביצוע הפעולה נדרשת הרשאה ל"העברה לצד ג מזדמנים".
    לקבלת הרשאה מתאימה יש לגשת לסניף.
  • ניתן לבצע את פעולת "העברה לאיש קשר" מחשבון שקלי בלבד.
  • ניתן לבצע את פעולת "העברה לאיש קשר" בסכום של עד 2,000 ₪ ביום (24 שעות) מכל חשבון.
  • אין הגבלה על מספר הפעמים בהן ניתן לבצע העברת מזומן לאיש קשר, כל עוד עומדים במגבלת הסכום היומית.
  • עבור ביצוע הפעולה תיגבה עמלת ערוץ ישיר,  כמופיע בתעריפון העמלות של הבנק. העמלה תיגבה רק כאשר המוטב מושך את הכסף מהכספומט או מעביר לחשבונו.
  • קוד המשיכה תקף למשך 24 שעות - מרגע שליחת הקוד ועד להזנתו במכשיר הכספומט.
  • על איש הקשר לשמור את קוד המשיכה בסודיות. חשיפת הקוד למשיכה לצדדים שלישיים עלולה לחשוף את חשבונך לסיכון של משיכת הסכום ע"י אותם צדדים שלישיים.
  • באפשרותך לבטל את הפעולה בכל עת באמצעות בנקאי בטלבנק בטלפון 3477* או בסניף.
  • השירות אינו אפשרי בחשבונות המתנהלים על שם קטינים.

תמיכה:

  • במקרה של בעיה באפליקציה יש לפנות למוקד התמיכה בטלפון 03-9439343
  • במקרה של בעיה בקבלת שירות במכשיר הכספומט יש לפנות לסניף או לקשר לסניף הסמוך של מרכנתיל או דיסקונט.