ערוצי התקשרות

מבט זריז - לפני הזדהות

חדש באפליקציית מרכנתיל  -מבט זריז לפני הזדהות

צילום מסך אייקון מבט זריז באפליקציה

בהצטרפות לשירות "מבט זריז" - תוכלו לראות פרטים על חשבונכם , מבלי להקיש סיסמא מזהה. 

מה ניתן לראות בשירות מבט זריז?

  • יתרת עו"ש
  • 3 תנועות אחרונות (ללא הסכום)
  • סה"כ חיוב קרוב בכרטיסי אשראי (לא כולל כרטיסים חוץ בנקאים)
  • סה"כ שווי תיק ניירות ערך

כיצד נרשמים לשירות מבט זריז?

  • לאחר כניסתכם לאפליקציה עם הסיסמא, יש ללחוץ על תפריט (מצד ימין) > הגדרות ושירותים
  • בוחרים מרשימת השירותים בשירות "מבט זריז" והופכים את הכפתור ל- פעיל

צילום מסך של הגדרות ושירותים להצטרפות לשירות מבט זריז באפליקציה

  • מאשרים את תנאי ההצטרפות
    בוחרים באיזה מידע אנו רוצים שיוצג ולאלו חשבונות
    והשירות זמין. ניתן לצפות במידע אודות חשבונכם מבלי להקיש סיסמא.

לתשומת לבכם!

  • לא ניתן  להגדיר לשירות יותר ממשתמש אחד באותו המכשיר.
  • באם קיבלת מכשיר של מישהו אחר שרשום לשירות - יש להסיר את אפליקציית מרכנתיל ולהתקינה מחדש במכשיר זה.
  • מסרת את מכשירך לאדם אחר? מכשירך נגנב /אבד?
    יש  להסיר את השירות "מבט זריז" באמצעות פנייה לסניף או בטלבנק שירות אישי (3477*) – באמצעות הבנקאי יוסרו עבורך כל שירותי המידע "ללא הזדהות" שמוגדרים בכל המכשירים שאינם עוד ברשותך.
    יובהר ששירותי מידע ללא הזדהות כוללים : הזדהות בטביעת אצבע (touch), מרכנתילWatch  (לבעלי שעון של apple) ו- My Finance (וידג'ט שוק ההון).
  • לתשומת ליבך, לא ניתן להצטרף, לעדכן או לבטל את השירות ממכשיר שבו כבר הוגדר השירות עבור משתמש אחר. 
  • בכל מכשיר נייד רק אדם אחד יכול להרשם לכל שירותי המידע ללא הזדהות (הזדהות בטביעת אצבע (touch), מרכנתיל  Watch(לבעלי שעון של אפל) ו- My Finance (וידג'ט שוק ההון).  
  • ניתן להרשם לשירות "מבט זריז" מכמה מכשירים, ובלבד שמכשירים אלו שייכים לך ושלא הוגדר במכשיר אף שירות שהוא ללא הזדהות אחרת ע"י משתמש אחר.
  • כדי להצטרף לשירות "מבט זריז", ממכשיר שקיבלת מאדם אחר, הרשום לשירות, עליך להסיר את אפליקציית מרכנתיל ולהתקינה מחדש, לאחר מכן ניתן להצטרף לשירות "מבט זריז" .
  • נרשמת לשירות "מבט זריז" והרישום בוטל מבלי שהתכוונת להסירו-
    ככל שביקשת מהסניף או מטלבנק שירות אישי להסיר את ההצטרפות לכל שירותי המידע  גם הרישום לשירות "מבט זריז" מתבטל באופן אוטומטי.
    ייתכן והסרת את אפליקציית מרכנתיל ממכשירך והתקנת את האפליקציה מחדש - ולכן יש להירשם לשירות מחדש.
  • לביטול השירות:
    - באפליקציית מרכנתיל הכנסו בתפריט ל- "הגדרות ושירותים " > כפתור "מבט זריז" יש להעביר למצב "לא פעיל".  
    - לביטול השירות במספר מכשירים עליך להסיר את הרישום לשירות בכל מכשיר בנפרד.
  • האם בשירות "מבט זריז" אפשר לקבל מידע על מספר חשבונות?
    כן, בתהליך ההצטרפות לשירות ניתן לבחור לאילו חשבונות עו"ש (המצורפים לשירותי אינטרנט) יוצג המידע.
    המעבר בין החשבונות בשירות עצמו נעשה על ידי דפדוף ימינה/שמאלה.