ערוצי התקשרות

משיכת מזומן ללא כרטיס

שכחת את הכרטיס? שכחת את הקוד הסודי?

שירות חדש במרכנתיל! משיכת כסף מזומן מהכספומט גם ללא כרטיס!

כיצד זה מתבצע?

  • הכנסו לאפליקציית מרכנתיל בסלולאר
  • בתפריט "פעולות" בחרו את שירות "משיכת מזומן ללא כרטיס"
  • הקישו סכום רצוי למשיכה
  • בחרו את מספר הטלפון אליו יישלח "קוד המשיכה"
  • לחצו - אישור
  • לאחר האישור תקבלו הודעת SMS עם "קוד המשיכה"
  • בסיום יוצגו לפניכם רשימת סניפי מרכנתיל והסניף הקרוב אליכם.

לאחר קבלת "קוד המשיכה" ב SMS , גשו לכל כספומט של בנק מרכנתיל או של בנק דיסקונט

  • בחרו בכפתור "משיכת מזומן ללא כרטיס"
  • הקישו את הקוד שנשלח אליכם בהודעת SMS
  • הקלידו את הסכום שהוזמן באפליקציה
  • אשרו והכסף אצלכם
  • לאחר משיכת הכסף תקבלו הודעת SMS עם פרטי המשיכה למס' הטלפון הנייד שלכם.

קוד המשיכה

"קוד המשיכה" תקף ל 24 שעות בלבד מרגע שליחתו ב SMS ועד למשיכת המזומן מהכספומט

שמרו את "קוד המשיכה" בסודיות, חשיפת "קוד המשיכה" לצד שלישי עלולה לחשוף את חשבונך לסיכון של משיכת הסכום ע"י אותם צד שלישי

ביטול הפעולה

ניתן לבטל את הפעולה בכל עת: באפליקציית מרכנתיל, בחיוג לטלבנק מרכנתיל בטלפון 3477* או בסניף

 

הערות

  • השירות ניתן ללקוחות החתומים על הרשאות לביצוע "העברות בין חשבונותיי"
  • משיכת המזומן ללא כרטיס אפשרית מחשבון שקלי בלבד
  • סכום מירבי למשיכה מהכספומט – 2,000 ₪ ביום (מכל אחד מחשבונותיך) ללא הגבלה על מס' המשיכות.
  • עמלת משיכה מכספומט תגבה בגין ביצוע הפעולה – בכפוף לתעריפון העמלות של הבנק

 

להורדת אפליקציית מרכנתיל סרקו את הקוד למכשירכם

קישור לסורק להורדת אפליקציית מרכנתיל למכשירי הטלפון הנייד - אנדרואיד ואפל

או הכנסו לקישור:

להורדה למכשירי אנדרואיד >>

להורדה למכשירי אפל >>

שאלות ותשובות

  • לאיזה מספר טלפון תשלח הודעת ה-SMS עם קוד המשיכה
    באפליקציה יוצגו לך מספרי הטלפון המעודכנים במערכות הבנק ומהם תוכל לבחור את מספר הטלפון אליו ברצונך לקבל את הודעת ה- .SMS
    לא ניתן להזין מספר טלפון ידנית.
     
  • כיצד ניתן לעדכן או להוסיף מספר טלפון ברשימה המוצגת למשלוח SMS ?
    מטעמי אבטחת מידע, ניתן לעדכן את מספר הטלפון המוצג באפליקציה לצורך שליחת קוד משיכה ב-SMS רק באמצעות הסניף או הטלבנק (אם לא מעודכן טלפון סלולארי במערכות הבנק, תוצג הודעה באפליקציה ולא ניתן יהיה להשלים את הפעולה(.
     
  • כיצד ניתן לעדכן את מספר הטלפון לקבלת קוד המשיכה, לאחר שכבר נשלח?
    ניתן לעדכן את מספר הטלפון לקבלת "קוד משיכה" ע"י עדכון ההזמנה באפליקציה. בתפריט "משיכת מזומן ללא כרטיס" תוצג ההזמנה הקיימת. לאחר עדכון ושינוי מספר הטלפון למשלוח ההודעה, יישלח ב-SMS  קוד משיכה חדש, שיהיה בתוקף ל 24 שעות נוספות.
     
  • האם ניתן לשנות את הסכום המבוקש למשיכה?
    ניתן לעדכן את הסכום למשיכה באפליקציה בלבד, כל עוד לא מומשה ההזמנה בכספומט (בטווח של 24 שעות). 
    לאחר שינוי הסכום, תשלח לכם הודעת SMS עם קוד המשיכה החדש.
     
  • לכמה זמן תקף הקוד אשר נשלח לטלפון הנייד?
    קוד המשיכה תקף למשך 24 שעות - מרגע שליחת הקוד ללקוח ועד להזנתו במכשיר הכספומט.
     
  • איך ניתן לדעת שהודעת ה-SMS היא מטעם בנק מרכנתיל?
    בחברות סלולריות התומכות בזהות השולח, יוצג "מרכנתיל" כשולח ההודעה.
    בחברות סלולריות שאינן תומכות בזהות השולח, יוצג מספר הטלפון של מוקד התמיכה (03-9439191) כשולח ההודעה.
     
  • האם ניתן למשוך את הכסף מכל כספומט?
    שירות משיכת מזומן ללא כרטיס אפשרי רק ממכשירי כספומט של בנק מרכנתיל או דיסקונט.
    ​בכספומטים של מרכנתיל ודיסקונט יש ללחוץ על הכפתור "משיכת מזומן ללא כרטיס".
  • האם ניתן להזין בכספומט סכום משיכה שונה מהסכום שביקשתי באפליקציה?
    סכום משיכת הכסף מהווה אחד מאמצעי הזיהוי של הפעולה, לצרכי אבטחה, לכן, יש להזין במכשיר הכספומט את אותו הסכום שהזמנתם באפליקציה
     
  • מה לעשות במקרה שאין במכשיר הכספומט שטרות מתאימים לסכום המבוקש?
    אם הזמנת באפליקציה 150 ₪ למשיכה בכספומט ואילו בכספומט מתקבלת הודעה שאין במכשיר שטרות של 50 ש"ח, פעולת הזמנת הכסף תישאר בתוקף וניתן יהיה לממשה בכל מכשיר אחר של מרכנתיל או דיסקונט - כל עוד לא פגו 24 השעות למימוש הכסף.
    באפשרותך גם לעדכן את סכום המשיכה המבוקש באפליקציה.

יש לך שאלה או בעיה הקשורה לאפליקציה?

פנו למוקד התמיכה בטלפון 03-9439343 או 3477*

יש לך שאלה או בעיה הקשורה לקבלת שירות במכשיר הכספומט?

פניות הקשורות לקבלת שירות בכספומט יש לפנות לסניף.